>  >

FILMÓW W BAZIE 82 024 W POCZEKALNI 49 387

53

Tiger Woods - Niesamowite uderzenie

Dodany 01.06.2008, 14:28 przez mafius

Hole in one Tigera Woodsa na szesnastym dołku w Phoenix Open w 1997 roku.

Ranking:5| Kategoria: Sport | Komentarze: 15 | Wyświetleń: 71408 | Tagi: (pokaż tagi)tiger woods hole in one golf uderzenie dołek

Komentarze (15)

0 Pendriks 08.06.2008, godz. 11.48

Lucamopulos ....Jestes zalosny.Fartem to Ty sie urodziles bez wodoglowia.he he

0 Pendriks 08.06.2008, godz. 11.46

Sirlobo zapomniales jeszcze dodac ze fartem Polska awansowala do Euro i ze fartem kubica wygrywa/Pewnie ze idioci pisza te komentarze:/Zal....

0 Sirlobo 06.06.2008, godz. 07.33

pewnie ze fart cale zycie mu sie farci tak trafiac i byc w czolowce tak jak malysz fartem skacze daleko, fartem niemcy pokonali san marino 13-0 no i wogule na swiecie nie ma mistrzow - sami farciarze !! co za idioci pisza takie komentarze?

0 paruwa666 02.06.2008, godz. 23.38

oMg dobry zawodnik w końcu to Tiger Wood:)

0 puszczyk75 02.06.2008, godz. 21.48

rozumiem ze moze i umie grac ale przy tym to chyba mial wiecej szczescia jak techniki...takie moje zdanie [5]

0 ryceszko 02.06.2008, godz. 21.26

koles wymiata 5

0 RoxLier 02.06.2008, godz. 15.12

kurcze musi miec sporo kasy ;]]

0 Bimber00 02.06.2008, godz. 14.47

To jest kozak 5

0 M4RC1N 02.06.2008, godz. 07.42

koles jest poprostu niesamowity

0 paweldede 01.06.2008, godz. 18.18

Niesamowite uderzenie, w końcu jest mistrzem daje 5

Podobne Maxiory

17

miniatura

Perfekcujny swing Tigera Woodsa w zwolnionym...

91

miniatura

Odpowiedź EA na wykryty błąd w grze

19

miniatura

Incredible Tag Heuer spot

32

miniatura

Tytuł piosenki ktoś zna? :-)

59

miniatura

Gościu miał niesamowite szczęście!

33

miniatura

Hole in one Miguela Angela Jimeneza na Dubai...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.