>  >

FILMÓW W BAZIE 84 210 W POCZEKALNI 51 633

120

Gadający pies

Dodany 16.08.2008, 17:54 przez Sliczniutka16

Hehe, fajny pies! :-D

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 26 | Wyświetleń: 111248 | Tagi: (pokaż tagi)gadający pies mama nauka nikuś

Komentarze (26)

0 Fabregasowy 28.10.2008, godz. 21.12

niezle 4 ale byly lepsze

0 nasty_girl18 24.08.2008, godz. 19.12

Trochę naciągane to mama ale ogólnie się pośmiałam:-)

0 Grykon__Wielki 17.08.2008, godz. 23.29

Nie słyszeliście o tym,że w Wigilię zwierzęta mówią ludzkim głosem ? To było nagrywane właśnie wtedy. HA ! A ci spryciarze schowali choinkę.

0 tiger2280 06.03.2020, godz. 08.34

@Grykon__Wielki: Ten filmik został wrzucony 27 paź 2007 roku i nie sądzę, że został wrzucony w Wigilię. Sory za taką późną odpowiedź, ale chyba już nikt nie odwiedzi tego filmu...:C

0 nowyyy31 17.08.2008, godz. 19.12

fajny pies... daje 5 ;]

0 xSHOWTIMEx 17.08.2008, godz. 18.10

Eeee tam ja tylko słyszałemm wawawawa xD

0 5696 17.08.2008, godz. 16.15

haha ale kochany xD :D

0 PlastexII 17.08.2008, godz. 15.28

haha super pies a no koniec sie wkurzyl xD

0 Dreniak0 17.08.2008, godz. 14.48

ee mamamama xDD <5>

0 xxarekxx 17.08.2008, godz. 14.16

mamamamamama wielce mi tam też tak potrafię mówić hehe
za film >>>>5<<<<

0 ainrih 17.08.2008, godz. 13.02

Mi się ten dźwięk kojarzy, z odpalanym "na pycha" 2-sów owym motocyklem o małej pojemności xD ;P

Podobne Maxiory

99

miniatura

Piesek zmienił język

277

miniatura

Z takim pieskiem można czuć się bezpieczniej...

93

miniatura

Młody szczeniak ma obawy przed schodzeniem z...

33

miniatura

Spotkanie po dłuższej rozłące. :)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.