>  >

FILMÓW W BAZIE 83 885 W POCZEKALNI 51 308

38

Jak powstaje korek samochodowy?

Dodany 23.08.2008, 15:02 przez sylwek02

Ranking:5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 6 | Wyświetleń: 128049 | Tagi: (pokaż tagi)korek samochodowy powstawanie doświadczenie eksperyment

0 wojtas256 23.10.2009, godz. 15.45

wniosek ktory wyciągnął Pan HAGEMAN, troche mnie rozbawil:P jakim cudem korek robi sie przez tych ktorzy jezdzą szybciej? chyba tylko dla tego jesli ktorys rozwali sie na srodku ulicy, to wtedy pewnie utworzy sie korek:P:P ale to juz inny rodzaj korka:)

0 wojtas256 23.10.2009, godz. 15.41

głownie chodzi o to ze korek w tym przypadku zrobil sie dlatego bo jedno auto przychamowało a co za tym idzie kazde nastepne tez. nie uregulowało sie to poniewaz chwila od zatrzymania do ruszenia autem chwilke trwa wiec dlatego robi sie korek. Wniosek jest taki ze gdyby chamowało sie tyle ile trzeba a nie za mocno tak zeby nikt za tobą nie musial stanąć jesli to konieczne , nie bylo by korka:) na tym filmiku, gdyby nikt nie zwolnił, nie utworzyl by sie korek. wytlumaczenie dla dzieci ktorych tu ostatnio za duzo..

0 HAGEMAN 21.08.2009, godz. 20.20

i wniosek z tego taki ze korki powstają przez jadących szybciej ;)))

0 pilotto 24.08.2008, godz. 21.07

LOL! Ci dwaj pierwsi panowie powinni startować z krewetką na inteligencję. W filmiku chodzi o to, że wszystkie 22 samochody statują w jednakowej odległości od siebie i nawet jadąc w kółko nie potrafią się skoordynować w taki sposób, by zachować odległość pomiędzy sobą i nawet w takiej sytuacjii robią korek.

0 mobbdeep 24.08.2008, godz. 01.03

twoja stara

0 8marcin3 23.08.2008, godz. 15.33

co za lipa

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.