>  >

FILMÓW W BAZIE 82 048 W POCZEKALNI 49 418

39

Wirtualna przygoda

Dodany 27.09.2008, 22:32 przez JasieK0

Załóżcie słuchawki, zamknijcie oczy jeszcze sie tylko upewnijcie czy nikt wam nie bedzie przeszkadzał i wyruszcie do nawiedzonego lasu :D Swietne ! Nagranie można pobrać z www.tnij.org/hauntedforest

Ranking:5| Kategoria: Iluzje i sztuczki | Komentarze: 14 | Wyświetleń: 64357 | Tagi: (pokaż tagi)las nawiedzony deszcz burza dźwięki straszne strach przygoda

Komentarze (14)

0 Noone 07.12.2008, godz. 17.10

Niezłe. Polecam wgrać sobie na mp3 i pójść wieczorem do lasu po czym włączyć ten efekt. Powinni nagrywać jakieś straszne historie w ten sposób (o duchach lub czymś innym równie strasznym :)

0 Spiker23 29.09.2008, godz. 22.04

na początku fajne ale potem sie nudzi ;/

0 kochamsylwie 29.09.2008, godz. 16.38

Słabe... Virtualbarbershop jest milion razy lepszy.

0 keisyzrk 29.09.2008, godz. 14.27

troche nudne

0 Triman 28.09.2008, godz. 19.22

Fajowe, mógłbym słuchać tego całymi dniami xDD ~~5~~

0 Trojan21wwa 28.09.2008, godz. 18.54

nic specjalnego szczerze wam powiem:)) szybko sie nudzi:)

0 Rmx 28.09.2008, godz. 13.14

takie dzwieki powinni we wszystkich grach robic xD przydal b ysie jeszcze ten kask co maja w USA ze zakladasz na leb i czujesz jak bys byl w grze xD wtedy by byla jazda

0 Matatix 28.09.2008, godz. 11.43

da sie to pobrać jeśli tak to pisać GG 6890082 :)

0 Rmx 28.09.2008, godz. 11.21

pozniej sobie to obejze bo narazie nie ma ciszy w domu :P

0 JasieK0 28.09.2008, godz. 00.38

jest jeszcze sporo fajnych filmów tego typu ale gdzieś w jakiś zakamarkach zapomnianych przez moderatorów, wpiszcie w youtube : virtual barber shop mocne aż ciarki mnie przeszły jak oglądałem i myślałem ze mi obetnie włosy zaraz xd

Podobne Maxiory

71

miniatura

Coś dla miłośników gier z serii gothic:D

31

miniatura

Śmieszna reakcja dziecka na swój cień.

191

miniatura

Film przedstawia wynik umiejętności kolegi w...

25

miniatura

Ku przestrodze ;)

34

miniatura

Ciekawe ile gość zapłacił za bilet z takimi ...

68

miniatura

Nie ma to jak siła perswazji.

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.