>  >

FILMÓW W BAZIE 82 283 W POCZEKALNI 49 653

77

Naprawdę extremalne wypadki (100% Pain)

Dodany 24.11.2008, 22:59 przez bocianek007

Cała masa naprawde extremalnych wypadków (b. mało powtórek)!

Ranking:5| Kategoria: Extremalne | Komentarze: 33 | Wyświetleń: 92308 | Tagi: (pokaż tagi)wypadki extremalne ból pain

Komentarze (33)

0 Kiem 03.12.2008, godz. 23.41

linka ci nie wysle bo nie mozna. wpisz sobie w "szukaj" brutalne wypadki od1 do 10 taka serie ktos zrobil :P tam bedzie :P

0 DawiX_MEN 01.12.2008, godz. 20.27

naprawde mocne i dotad nie pokazywane wypadki >5<

0 bocianek007 01.12.2008, godz. 19.39

Piszesz że to zlepek sprzed lat to prosze o linki ;]

0 Kiem 30.11.2008, godz. 23.46

napisalem ze niespie ? poszukaj sobie sam czy nie umiesz ? jak nie potrafisz to napisz jeszcze raz :) pozdro :P

0 bocianek007 29.11.2008, godz. 20.24

Kiem zlepek filmików z przed lat poaczony razem ??;] To znajdz mi (gdziekolwiek) linki do chociarz 1/20 zdarzeń z tego filmiku to pogadamy;] Nie martw się ja też nieśpie w rozterce przed ocena każdegoi filmiku:D pozdrawiam

0 Kiem 29.11.2008, godz. 17.45

b.malo powtorek w filmiku czy jesli chodzi o maxiora? zebrane wszystko z 3 lat -_-" polaczone to wyszstko. chociaz fajnie jest conieco co jakis czas w taki sposob grupowy przypomiec . rozterka co do oceny niewiem pod ktory kat oceniac

0 Benekos 28.11.2008, godz. 18.28

elfelf, tylko zauważ, że każdy może skopiować link do filmu, a on go tylko dodał, a nie przerabiał. ;] Za film 3 (myślałem, że będą inne wypadki).

0 mariusz3074 28.11.2008, godz. 14.27

beznadziejna muza nie pasuje... ale filmik spoko - 5

0 bocianek007 27.11.2008, godz. 22.52

Dziekuje za komplement i pozdrawiam ;]

0 elfelf 27.11.2008, godz. 21.27

Zapomnialem dodac - dla mnie to tez najlepszy filmik byl :)
Chyba, ze ktos da ink do lepszego - potrafi? :P

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.