>  >

FILMÓW W BAZIE 81 755 W POCZEKALNI 49 118

197

Niesamowity trening na drążku

Dodany 17.12.2008, 21:08 przez sruba0303

Pokaz możliwości ludzkiego ciała.

Ranking:5| Kategoria: Sport | Komentarze: 59 | Wyświetleń: 340076 | Tagi: (pokaż tagi)siła ćwiczenia mięśnie moc drążek podciąganie

Komentarze (59)

0 Pein89 14.05.2010, godz. 12.52

Chciałbym zobaczyć jego nogi ;] ale i tak 5

0 Goloth 26.09.2009, godz. 23.57

He-man... ale to Nygga typom sie nudzi to spędzają po pare godz. dziennie na siłce :P

0 Dell_123 17.09.2009, godz. 23.36

ale ubity koles >>5<<

0 capleton 09.05.2009, godz. 22.18

bardzo fajne te ćwiczenia - to już sie robi jakiś nowy styl - ciekawe ja to się rowinie :0
btw słyszeliście cos o tej nowej telefonii od gg? będzie coś za darmo?

0 keisyzrk 06.05.2009, godz. 20.41

zdrowy trening a nie jakieś sterydy...

0 daniot 04.02.2009, godz. 20.29

<5> u mnie w oczekujących zobaczcie kopnięcie taekwondo 540 stopni ;D

0 dareczek16 22.01.2009, godz. 16.59

Zejebista rzeźba... a po drugie fajny pomysl .. darmowa siłownia ;D

0 Rafa2605 25.12.2008, godz. 03.16

ten nie ogolony murzyn ma te miesnie XD jak by tak lancuchem po żebrach przeciągną to by odrazu jasniej sie zrobilo xD 5

0 pawlo87_1987 23.12.2008, godz. 16.50

terz mi trudne nawet zalatwe< :)>

0 wolli26 21.12.2008, godz. 20.56

rzeźbę ma zajebista :D:D 5 dla niego

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.