>  >

FILMÓW W BAZIE 82 863 W POCZEKALNI 50 286

39

Samolot na energie słoneczną

Dodany 07.04.2009, 22:42 przez dawid2711

Ranking:5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 9 | Wyświetleń: 262652 | Tagi: (pokaż tagi)samolot energia słoneczna lot

0 madnes11 13.04.2009, godz. 19.24

A widzicie datę na początku? Film pochodzi sprzed 5 lat. Co do pomysłu to wszystko co przynosi jakiś postęp ma sens więc 5.

0 maciek_jason 08.04.2009, godz. 22.27

Fajna maszyna.

0 Rmx 08.04.2009, godz. 20.48

to wyglada jak jakis latajacy skatepark xD

0 DarkShadow7 08.04.2009, godz. 11.01

hahah bym sie śmiał gdy śłońca braknie hahahah xD

0 mistrzunium 08.04.2009, godz. 10.13

ciekawe kto jest taki odwazny i wsiadzie do tego samolotu bo wyglada jakby sie mial zaraz zlamac

0 featon 08.04.2009, godz. 07.27

no nie wiem czy chciałbym nim lecieć jakoś niepewnie wygląda no ale jak nie wyjdzie zawsze na automat do pepsi można przerobić

0 LUq123 08.04.2009, godz. 06.48

heh... daje 5

0 Oko_Cyklopa2 08.04.2009, godz. 00.12

Kolesie z Narodowej Akademii Seksu Analnego niedługo wymyślą bombe atomową na energie słoneczną.

0 Jadzia_xD 07.04.2009, godz. 23.45

Hmm no fajnie a co jak zajdzie slonce??

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.