>  >

FILMÓW W BAZIE 82 075 W POCZEKALNI 49 445

75

Polacy mistrzami świata w Counter Strike

Dodany 17.11.2009, 10:18 przez B4C4

Finał WCG 2009 pojedynku Again czyli naszej Złotej Piątki przeciwko Fnatic na planszy nuke.

Ranking:5| Kategoria: Gry i komputery | Komentarze: 38 | Wyświetleń: 157236 | Tagi: (pokaż tagi)again wcg fnatic counter strike polska polcacy mistrzostwa zwycięstwo wygrana gra

Komentarze (38)

0 alexmentor 06.12.2009, godz. 11.41

plansze to masz w chinczykach

0 MistrzMijagi 19.11.2009, godz. 16.21

taaaa kurvva. wszyscy wymiatacie. polowa ma wh, 40% autoaima (czy jak to sie nazywa w cs) a reszta to fart

0 Tepez 18.11.2009, godz. 23.02

Cmoknijcie mnie i naskoczcie małolaty ;]

0 gefcio94 18.11.2009, godz. 18.40

haha Tepez twój komentarz jest śmieszny ^^

0 doleginho_Rulez 18.11.2009, godz. 17.19

wefo66 dlaczego?? ja też uważam że jak grałem 4 lata temu w css to byłem całkiem dobry :) tyle tylko że jak 4 miś temu znowu zaczęłem grac po 2 latach przerwy to jestem cieniutki jak sieć pajęcza :P :P

0 Ursus_Ace 18.11.2009, godz. 16.35

piękna ostatnia runda :))) brawo chłopaki !

0 SpartanKratos 18.11.2009, godz. 16.08

OK gratulacje dla rodaków ale gra i tak jest do bani...

0 kriss177 18.11.2009, godz. 09.13

Tepez sam poskromil MyM xD

0 Tepez 18.11.2009, godz. 08.02

Nie dziwie się, że najlepsi, jak tylko w polsce takie kompy, że tylko CD'a uciągną ;) Ja w to grałem 6-7 lat temu i też byłem mistrzem w tą giere.

0 snipe 18.11.2009, godz. 02.45

czy mi sie zdaje czy koles w 2:27 kampil?

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.