>  >

FILMÓW W BAZIE 84 669 W POCZEKALNI 52 092

75

Lepiej uważaj, kogo zaczepiasz +18

Dodany 18.02.2010, 01:24 przez dzefri

Dziadek pokazał na co go stać

Ranking:5| Kategoria: Extremalne | Komentarze: 59 | Wyświetleń: 97389 | Tagi: (pokaż tagi)dziadek facet autobus awantura bójka

Komentarze (59)

0 piudi25 26.02.2010, godz. 21.22

dobrze czarnuch wylapal w pape hahaha glupie nigry mysla ze duzej mordy wszyscy sie wystrasza dziadek widac boxowal kiedys za mlodosci

0 MCDLXXXVIII 21.02.2010, godz. 17.37

Trudno mi się zgodzić z przedmówcą który twierdzi że, że murzyni to taka sama warstwa społeczna jak biali.
Myślę, że to "małe" doświadczenie nauczy tego czarnego wojownika nie tyle szacunku do białych, co szacunku do starszych osób.

0 ryceszko 21.02.2010, godz. 16.11

Dziadek zaprezentował styl Pudziana xD 5

0 Sasquaczz 21.02.2010, godz. 02.12

xjjeerryyx dobrze k.urwa, że ty "nalerzysz" do tych najbystrzejszych analfabeto zaje.bany. massivekilla druga tępa sucz, wnuczek Hitlera, zawistny skurw.iały polaczek, jak śmiesz mówić po polsku stolcu! Tacy ludzie jak ty to zwierzęta, to nie są ludzie, człowiek nie dyskryminuje drugiego z powodu karnacji, takich jak ty powinno się eksterminować.

0 LuBorat 20.02.2010, godz. 23.41

epic beard man

0 Xafear 20.02.2010, godz. 23.33

elder viking zaj*bal brudasowi =D

0 xjjeerryyx 20.02.2010, godz. 22.43

massivekilla ma racje bo tacy to dostaja wszystko od panstwa...mieszkanie ...ubezpieczenie ...szkole wszystko za grosze...a ja np musze na wszystko zarabiac (nie mam jeszcze mieszkania) ale na szkole rachunki auto itp...a "czarni" nie nalerza do najmadrzejszych ludzi bo mam w klasie na matmie 5 czarnych i maja problemy z mnozeniem i dodawaniem...a i jeszcze moja nauczycielka jest czarna i ja ja czasami pytaniami zaginam bo nie jest pewna odpowiedzi...ale co zrobisz

0 xalvan 20.02.2010, godz. 20.13

Ludzie to nie ma nic do rzeczy ze ten "dziadek" byl bialy a ten 2 czarny. Jeden drugiego zaczepil powymieniali ostre slowa doszlo do rekoczynow i tyle... A co do wypowiedzi massivekilla to nie kazdy murzyn to nierob murzyni to taka sama warstwa spoleczna jak i biali. To ze ktos jest czarny i ze niektorzy z tej "rasy" zachowuja sie wlasnie tak jak Ty to opisales to nie znaczy to wcale ze wszyscy "murzyni" sa tacy sami.

0 MCDLXXXVIII 20.02.2010, godz. 17.51

Małpiasty dostał manto od dziadka. Myślę, że zasłużone.

0 massivekilla 20.02.2010, godz. 17.02

Sasquaczz jestes wlasnie przykladem takiego typowego Polaczka, co zazdrosci innym hahaha... Co sie nagle kasy czepiasz?? Boli Cie ze Ty jej nie masz?? Haahahaha... smieje sie z takich jak Ty, bo ja akurat wczoraj z zona z Polski wrocilem i moglem sobie pozwolic na wydanie Twojej polrocznej pensji, zeby odwiedzic rodzine... A ze Cie to boli, to idz sie powies. Co do czarnuchow z Ny to jest banda nierobow i przestepcow... I nie mow mi ze maja ciezko bo dotaja kase i mieszkanie od panstwa. To ich styl zycia. Jakby w Polsce potrzebujacy dostawali tyle co te chodzace gowno, to biedy by wcale nie bylo!!! SASQUACZZ Ciagnij murzynskiego druta, zawistna mendo!!! HAHAAHHAHAHAHA

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.