>  >

FILMÓW W BAZIE 82 323 W POCZEKALNI 49 693

28

Viva Futbol 47

Dodany 24.03.2010, 09:03 przez Alarazboy

Viva Futbol - czyli najlepsze tricki z ostatniego miesiąca ;].

Ranking:5| Kategoria: Sport | Komentarze: 17 | Wyświetleń: 39368 | Tagi: (pokaż tagi)viva futbol skill tricki piłkarskie

Komentarze (17)

0 Alarazboy 30.03.2010, godz. 18.45

gefcio nie zesraj się czasem :D. Nick zrobiłem bo podobały mi się jego filmiki, nigdzie nie pisałem że jest autorem tego filmiku po prostu go dodałem bo mi się podobał. Wszystko

0 gefcio94 30.03.2010, godz. 15.04

Po co podszywasz się pod kolesia, którym nie jesteś? Nick na maxiorze zrobiłeś sobie taki jak on i po co? Spróbuj coś samemu zrobić ;/

0 Magat 29.03.2010, godz. 20.33

2.13 ładnie majewskiemu zakłada dziure:D

0 MatiCraxa 25.03.2010, godz. 23.08

w 3.02 grosicki z jagielonni :D 5

0 Dadi94 25.03.2010, godz. 18.08

A czy ja napisalem ze go nie dodales? :)

0 Alarazboy 25.03.2010, godz. 15.08

Dadi94

Debilu przecież sam dodałem ten filmik, a ziomek który to robi to mój kumpel. Mówiłem że niektóre są o wiele starsze ale przeważają materiały z ostatniego miesiąca.

0 Dadi94 25.03.2010, godz. 12.22

Z ostatniego miesiąca? ;] Niektóre akcje maja wiecej niz pol roku^^ Nie znasz sie to nie pisz ;]

0 alex127 24.03.2010, godz. 22.26

super 4 :}

0 Alarazboy 24.03.2010, godz. 22.16

welty

Jak to dodawałem to było z tego miesiąca :D po prostu bardzo długo było w poczekalni. Chociaż niektóre klipy przyznam są starsze ale przeważają materiały z ostatniego miesiąca.

pozdro.

0 gefcio94 24.03.2010, godz. 18.59

3:02 Polska liga :D

Podobne Maxiory

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.