>  >

FILMÓW W BAZIE 82 755 W POCZEKALNI 50 178

62

Podryw "na długopis"

Dodany 29.04.2010, 06:36 przez dodawacz

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 33 | Wyświetleń: 208710 | Tagi: (pokaż tagi)politechnika warszawska student sweterek długopis podryw numer telefonu

Komentarze (33)

0 makaveli8418 09.05.2010, godz. 17.52

ale parówa z tego typa 1

0 c4rlos666 01.05.2010, godz. 18.04

pozytywnie i o to chodzi:) czekam na wiecej:)

0 RaperHaber 01.05.2010, godz. 17.24

hahaha:D Kolo jest doobryyy :P

0 bono 01.05.2010, godz. 14.50

tolek a ty pokazujesz ze jesteś typowym bezmózgowcem patrzącym tylko na wygląd. smiejesz sie z niego i go obrazasz tylko dlatego ze udaje i zeby zrobic sobie jaja? nie znasz go to nie krytykuj proste. i radze ci zebys wyszedł na dwor poznał nowych ludzi, a nie udajesz kozaka i e-koksa przez kabel. co do speca to poległem. tak jak bondi pisał spec podchodzi do dziewczyny i mowi : ej wiesz o tym ze mam top 1 na maxiorze ,tylko dla tego ze dodaje aktualne filmiki z innych portali ? widzisz i jestem zayebisty bo jestes moja 16 dziewczyna w ciagu 9 miesiecy. zycze powodznia w dalszym zyciu dorosłym i pozdrawiam tych , ktorzy myslą ze postać aleksandra jest prawdziwa -.-

0 tolek_007 01.05.2010, godz. 05.44

HUSAMIX choc twoj komentarz jest typowo brolowy to zgadzam sie z toba lecz aleksander nie pokazal klasy ale pokazal ze jest lamusem i pipa,szczegolnie jak dzwonil do tych dupeczek

0 wino21 30.04.2010, godz. 23.32

Spec jesteś tak zajebisty że zalogowałem się po raz pierwszy od niepamiętnych czasów - specjalnie po to by móc Cię wyśmiać ;d
Jeśli już znalazła by się kobieta którą pochłonęła by Twa nieziemska uroda bijąca od zdjęcia z pewnością odrzucił byś ją swoim "wyimaginowanym" życiem, nawet jeśli byłby to "paszczur szukający chłopaka na siłę"

0 Gienia777 30.04.2010, godz. 19.20

dziewczyny ktore daly mu numer-łatwe
ktore go olały-prostaczki
te co rozmawialy i nie daly numery-idealne :P

0 dodawacz 30.04.2010, godz. 18.45

Najlepszy tekst: "bardzo było mi wspaniale". :D

0 Bond941 30.04.2010, godz. 14.23

Spec pewnie wyrywał tak " Jestem pierwszy w dziesiątce wspaniałych na maxiorze " - Woooow hahahahahhahahahaha :D

0 eurokryzys 30.04.2010, godz. 12.57

teraz ludzie żeby zaistnieć muszą pokazywać swoja głupotę takie czasy

Podobne Maxiory

63

miniatura

Chcesz pokazać, że jesteś pewny siebie i odw...

41

miniatura

Eksperyment z podrywem na zagranicznego stud...

53

miniatura

Fragment filmu "chłopaki z sąsiedztwa".

546

miniatura

Sposób pewnie skuteczny, ale nie każdy ma ta...

38

miniatura

I nijak mu się teraz zrewanżować... ;)

44

miniatura

Bardziej i mniej znane - ważne, że najlepsze...

168

miniatura

Jak widać sprawdza się w każdym wieku ;)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.