>  >

FILMÓW W BAZIE 82 488 W POCZEKALNI 49 873

14

Luksusowy samolot

Dodany 23.08.2011, 10:40 przez eurokryzys

Ranking:2,5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 5 | Wyświetleń: 36515 | Tagi: (pokaż tagi)samolot luksus

0 wesolekcleaner 24.08.2011, godz. 21.54

Pewnie ta panienka jest w opcji :D fajna zabawka dla milionerów;)

0 M4RC1N 24.08.2011, godz. 20.29

brakuje tylko basenu i pola golfowego no i elektrycznego masazu jajek w siedzeniach:D dam 5 dla tej pani:)

0 bencek_LSD 24.08.2011, godz. 16.27

w Niemczech bo tam mieszka ale stu procentowa śliczna polka a tak wyszło wiec puki co latam do niej ona do mnie i dzięki samolotom często i łatwo się widzimy a na koniec roku może ja do niej na stale już polecę ale kuzwa przeraza mnie znów uczyć się języka no ale to też w sumie traktuje jako wyzwanie:)

0 doleginho_Rulez 24.08.2011, godz. 10.33

Gratuluję gustu... Laska w niemczech... -_- nie kumam tylko po co im kran ze złota ozdoby i kuźwa pasy bezpieczeństwa ?

0 bencek_LSD 24.08.2011, godz. 05.53

Latam co 3, 4 tygodnie do PL lub Niemiec bo mam laske w dojczach ale zeby móc tak czesto latac to niestety ale latam tanimi liniami wiec jednym slowem HOOJNIA hehe ale by sie fajnie latało w takiej klasie:) 5 za samolocik:)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.