>  >

FILMÓW W BAZIE 81 750 W POCZEKALNI 49 113

7

Wstydliwe sprawy Jarka

Dodany 02.10.2011, 23:58 przez dodawacz

Ranking:1,5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 5 | Wyświetleń: 27751 | Tagi: (pokaż tagi)Jarosław Kaczyński rozmowa

wymaxiorowany przez 7 użytkowników i 0 gości

0 KinSlayer 05.10.2011, godz. 09.12

SzwadronSPAP ma racje, jestem tego samego zdania. PIS !!! xD

0 wojtasso_no1 05.10.2011, godz. 02.21

To jest żałosne, a nie śmieszne. Pokażcie wpadki Tuska i Komorka, a nie na Jarka najeżdżacie. Znowu się medialna nagonka zaczęła.

0 marcizello 03.10.2011, godz. 18.21

Jarek ma u mnie szacuken do konca zycia za to, ze po kampanii wyborczej na prezydenta powiedział, ze był cały czas na prochach i nie wie co mówił lol

0 SzwadronSPAP 03.10.2011, godz. 09.39

Wole takie pomyłki niż przyznawanie się przez Tuska w telewizji iż przed wyborami mówi się różne rzeczy do ludzi. To jego słowa y o u t u b e . c o m /watch?v=6QSEjc943PI

0 sersko 03.10.2011, godz. 04.09

to ostatnie najlepsze bo angielskiego moze nie trzeba znac i kazdemu zdaza sie popiepszyc jakies przyslowie ale zeby nie wiedziec do jakiej partii sie nalezy to juz total fail i mowie o tym kolesiu a nie o partii

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.