>  >

FILMÓW W BAZIE 82 010 W POCZEKALNI 49 373

266

Policja usuwa dane z telefonu reportera

Dodany 02.09.2013, 08:52 przez drumeros

Reporter "Blisko Ludzi" telewizji TTV nagrał telefonem policjantów, gdy łamali prawo i ignorując zakaz wjazdu wjechali pod prąd ulicą Kramarską w Poznaniu. Gdy próbował zwrócić uwagę policjantom, ci wylegitymowali go, szarpali, zaczęli przeszukiwać, wprowadzili do radiowozu, a w końcu zabrali telefon i skasowali dane. Nagrania dokumentujące zachowanie policjantów udało się jednak odzyskać

Ranking:5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 7 | Wyświetleń: 88156 | Tagi: (pokaż tagi)policja reporter telefon nagranie

0 Pride876 02.09.2013, godz. 23.28

hahahahahahha co za barany hahahahahh typowy kraweznik to sobie w kolano strzelili i do zamiatania ulic hahah xD

0 leju666 02.09.2013, godz. 20.20

Co za wstyd dla policji, przez takich osłów potem cała służba ma taką a nie inna opinie wśród społeczeństwa.

0 cichygracz 02.09.2013, godz. 17.10

Gościu a ty ślepy jesteś , na jaką akcje? jak oni tam fast-fuda wd**czają... Pan chyba z policji albo ktoś z rodziny??

-4 Agony 02.09.2013, godz. 16.06

Polska to jednak zad****,a stanach jak by jakis pajac podszedl do policjanta i zapytal sie dlaczego on to robi tak a nie inaczej dosrtal by w ryj,poza tym co kogo obchodzi co policja robi? ma prawo ,wiuec robi ,moze sa na jakies akcji moze cos innego co kogo obchodzi ,jakis polaczek ormowiec podchodzi i pyta sie dlacxzego ,od razy dal bym mu w ryj i zapakowal do wieznia,co za pajac

+1 berserker30 02.09.2013, godz. 20.43

@Agony: Wiesz,ja do policji nie mam totalnie nic,no może tylko jedno,są nierobami . A Ty łosiu nie wiesz że prawo ma przestrzegać każdy? Nawet policja? Skoro tego nie wiesz to doucz się troszkę bo widać że głupi jak but,do tego jaki ormowiec? Koleś ma ponad 30lat a kiedy ormo było gamoniu?Od 1946-1968

0 kuciapla 03.09.2013, godz. 21.08

@Agony: Tępaku, jak policja nie jedzie na sygnale to ich zasady ruchu tak samo obowiazuja jak kazdego innego, spakuj lepiej tornister bo szkola sie zaczela...

0 berserker30 02.09.2013, godz. 13.45

Bardzo dobrze,piękna akcja ukazująca jak policja kłamie

Podobne Maxiory

105

miniatura

Policja w tym kraju może.

58

miniatura

Wymagana znajomość języka angielskiego

92

miniatura

Nietypowy telefon na policje xD

50

miniatura

Czyli zabawa z wielkim bananem. :)

60

miniatura

No to chyba zaliczył wtopę że dał się nagrać...

25

miniatura

Ludzie na kamerę w rękach policjantów reaguj...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.