>  >

FILMÓW W BAZIE 83 024 W POCZEKALNI 50 447

26

Project Playground Basketball

Dodany 07.05.2006, 20:20 przez lau

Ranking:4,5| Kategoria: Sport | Komentarze: 19 | Wyświetleń: 41135 | Tagi: (pokaż tagi)Project Playground Basketball

wymaxiorowany przez 4 użytkowników i 22 gości

Komentarze (19)

0 etamtyszka 09.06.2006, godz. 15.38

dobrzy są. sam cwicze take triki pogral bym sobie z nimi:D

0 Aga_13 04.06.2006, godz. 11.02

Nawet fajne ale widzialam lepsze no ale dam 5:D a co sobie bede zalowac

0 cwaniak2211 27.05.2006, godz. 09.33

super daje 5!!!!

0 BallR 22.05.2006, godz. 20.56

hahaha jakie tlumoki <lol> przestancie co oni tutaj robia pokrecili se pilka na paluchu i poskakali troche i wszystko daje 1 !! AND1 rzadzi :)

0 BasteusZ 20.05.2006, godz. 10.12

Kto wie skad pobiore ten filmik ??

0 Lukasz999 19.05.2006, godz. 13.15

Craftlaz wielki dzięki :) :)

0 Craftlaz 19.05.2006, godz. 11.12

Lukasz - dugarhill gang - rappers delight napewno leci i jeszcez Run DMC - Peter Piper

0 dezerter01 18.05.2006, godz. 22.19

na mixtape'ach by ich wysmiali jednak z and 1 nie maja sie co porownywac jedyne co fajne to ten wsad na poczatku

0 batman22 18.05.2006, godz. 20.01

ALE Wymiataja I fajna muza :) 5!

0 michal_skate131 18.05.2006, godz. 17.25

oni są zawaliści

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.