>  >

FILMÓW W BAZIE 84 066 W POCZEKALNI 51 489

15

Slayers - When I'm Gone

Dodany 10.11.2006, 07:24 przez Eris

Ranking:2,5| Kategoria: Manga i anime | Komentarze: 18 | Wyświetleń: 22455 | Tagi: (pokaż tagi) Slayers When Gone

wymaxiorowany przez 7 użytkowników i 8 gości

Komentarze (18)

0 byk420 13.05.2007, godz. 18.25

fajny teledysk <4>. Zapraszam na moją strone o Slayersach szczegóły na gg 5709727 albo 6966366

0 SEREKGUCIO 06.03.2007, godz. 17.40

JESLI KTOS WIE SKAD MOZNE SCIAGAC SLAYERS TO NIECH NA PISZE MI NA GG Z GóRY WIELKIE THX

0 Lungri 03.03.2007, godz. 18.24

aagggaa7 w slayersach nie było par ale wszysy wiedzieli ze Lina jest z Gourym a Amelii wrózono ciekawa przyszłosc z Zelem... gdzies to nawet pisze... trzeba poszukac...

0 Raper_Mike 21.01.2007, godz. 16.34

Zarąbisty w Slayers'ach był motyw jak była taka kolesiówa co niszyła jakąśtam kulke i jeden z bohaterów (zgon). Sorry za brak profesjonalnej wypowiedzi ale naprawde mało pamiętam z tego anime:D

0 Panpol 14.01.2007, godz. 21.26

Kurde przypomnialy mi sie lata dzieciństwa. nie pamiętalem nazwy tego anime a szukalem tego latami a tu ni z gruchy ni z pietruch moje jedno z ulubionych anime!!

0 tobi777 26.12.2006, godz. 23.32

Ten amv to chyba troche naciągany ... chociaż nie oglądałem serii Next i Try więc nie wiem czy tam coś między nimi nie zaszło.

0 aagggaa7 22.12.2006, godz. 17.12

ej coś nie łapie. zel był z amelią? chyba nie.....

0 Judielaska 13.12.2006, godz. 16.33

Jakie to romantyczne ;p fajna para tego anime!! Daje 5
Slayers rządzi ^^

0 krooger9900 12.12.2006, godz. 21.21

dzieki luke ale zdołałem juz wcześniej sam znaleźć:D:D:D:D

0 lukeskywalker 12.12.2006, godz. 11.10

3 doors down - when I'm gone

Podobne Maxiory

16

miniatura

Historia wojny i upadku rasy smoków w stresz...

36

miniatura

Tupac FT Eminem-When I'm gone (rmx) Super...

24

miniatura

nie licza na to, że wam się spodoba :-P wiem...

24

miniatura

Świetne anime ... jak ktos nie widzial niech...

17

miniatura

Smieszna piosenka i śmieszne momenty of the ...

20

miniatura

Lina kontra Zel... hehe

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.