>  >

FILMÓW W BAZIE 84 832 W POCZEKALNI 52 255

28

Skoki narciarskie w najlepszym wydaniu

Dodany 07.01.2007, 23:33 przez mikulcowamajka

:D Kto jest albo był najlepszym skoczkiem narciarskim? A gdzie leży granica ludzkich możliwości ? A Czy Adam Małysz będzie jeszcze Mistrzem Olimpijskim ??

Ranking:5| Kategoria: Sport | Komentarze: 28 | Wyświetleń: 67838 | Tagi: (pokaż tagi)Skoki narciarskie najlepszym wydaniu

wymaxiorowany przez 11 użytkowników i 17 gości

Komentarze (28)

0 biruk 14.04.2009, godz. 15.28

Mira ty nawet nie wiesz kto to ciota

0 biruk 14.04.2009, godz. 15.27

ani mru mru ty nawet nie porównuj mateji do małysza bo mateja jest bardzo słaby . Małysz spoko gośc.

0 ogladacz10 21.04.2008, godz. 16.46

ani mru mru:sam jestes szmata i to popiepszona!

0 konstar 14.04.2007, godz. 12.23

no szmata to sam jesteś ani_mru_mru... kibicuj matejii daleko zajdziesz.! Po za tym nie sztuka jest wygrac raz czy dwa jak sie ma forme ale utrzymac sie przez tyle lat w czołówce... a Adam właśnie to zrobił... film troche cianki daje 3...

0 kapec_xD 23.03.2007, godz. 18.57

Małysz super wygrał w planicy dzisiaj i znowu jest liderem klasyfikacji generalnej. 4 dla Adama. Jacobsen mu nie odbierze. A ci co obrażają Małysza są zazdrośni, że jest taki dobry, że jest gorszy tylko od Nykenena (sry jeśli pomiliłem nazwisko). Wierze, że zdobędzie złoty medal na mistrzostwach świata i małą kryształową kulę za loty narciarskie i kolejne duże kryształowe kule. Adam jest the best!!!

0 boddy 23.03.2007, godz. 12.39

ani_mru_mru gadasz jak mój kumpel, czyli beznadziejnie. Sam jesteś szmata! Wiem, że mówisz to co o NIM myślisz ale żaden Polak tak nie powinien uważać, a Mateja skacze od Małysz gorzej i to DUŻO gorzej bo juz po prostu stracił formę, więc TAK mi tutaj nie obrażać Małysza! Małysz jak zwykle wygra ! Wiem to ;)

0 Mistrz2221 21.03.2007, godz. 11.57

Sam jesteś szmata ani_mru_mru. Dmuchaj pałe wiochmenie

0 ani_mru_mru 19.03.2007, godz. 18.05

ja nienawidze małysza to jest taka szmata że szkoda gadać już nawet mateja jest lepszy

0 HUBI14 08.03.2007, godz. 19.36

Świetny filmik ..gratki dla producęta xD adaaammm mistrz ! 4ever ! Mira_666 idz sie schowaj !

0 jarek20w 06.03.2007, godz. 13.37

Adam MAłysz jest najlepszy the best i nikt go nie przebije:)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.