>  >

FILMÓW W BAZIE 86 304 W POCZEKALNI 53 727

12

Rahzel Beatboxing - Red Bull BC One 2005

Dodany 28.03.2007, 21:39 przez piotreklost

Po prostu mistrzostwo:)

Ranking:2| Kategoria: Muzyka i taniec | Komentarze: 18 | Wyświetleń: 48567 | Tagi: (pokaż tagi) Rahzel Beatboxing Bull 2005

wymaxiorowany przez 5 użytkowników i 7 gości

Komentarze (18)

0 barrrtek131 20.11.2008, godz. 19.30

Nie znacie sie.On wymiata niewiadomo cz bez niego beatbox był by taki zajebisty a kto mówi ze on jest słaby poprostu sie niezna

0 Draimon 29.08.2007, godz. 22.30

dzieci neo !!!! lol moze akurat w tym kawalku nic nie pokazal ale jak jestscie takie kozaki to dawaj narywajcie swoje bity i na maxiora dajcie oczywiscie ><><<5><>< and RESPECT

0 ronaldinho10 22.06.2007, godz. 16.37

e tam marudzicie wdzianko ma kozackie =D

0 smokey 08.06.2007, godz. 15.08

jaka bieda cos mruczy pod nosem i cicho (jeszcze z mikrofonem) nie wiem czemu wiekszosc sie nim tak podnieca jak taka lipa

0 jOk3R89 28.05.2007, godz. 00.26

slabe kawalki ale ma lepsze ... pozatym rzeczywiscie sie wiesniacko ubral :D za 5 baniek sie lepiej ubiore i tez bedzie firma ;]

0 ronaldinho10 27.05.2007, godz. 10.33

Rahzel Spoko Koleś oczywiście 5, a co do ubioru to jest kozacki a ten kto pisze że jest beznadziejny to chciałbym zobaczyć jak ty się cwaniaczku ubierasz. To co ona ma na sobie ciebie nigdy na to nie będzie stać.
Dla mnie każdy Beatbox-er jest spoko bo każdy ma inny i własny styl Pzdr For All =D

0 Korolov 27.05.2007, godz. 01.13

jaaaaa... ktoś mi kiedyś powiedział, że on jest mistrzem beatboxu... ja bym to zrobił lepiej (bo się ucze). Lepszy od niego jest EKLIPS.

0 BNOWACZYK 25.05.2007, godz. 21.55

Elghar01 popieram i robi dziciak bledy napisal "nisz" wez sie lepiej dzieciaku za nauke a nie za komentowanie bo osmieszasz sie

0 Elghar01 25.05.2007, godz. 00.29

po prostu no coment co tu sie dzieje :O !!! Co to za komentarze?? "Ja potrafie lepiej"mówi koleś który ma 14 lat i tak naprawde nie ma o tym pojęcia !!!!!! Ja robie beatbox z 5 lat i nawet nie potrafie połowy tego co rahzel !!

0 pawcios666 25.05.2007, godz. 00.27

szczerze?...nic nie pokazal!poczatek beznadzieja!!!

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.