>  >

FILMÓW W BAZIE 85 468 W POCZEKALNI 52 891

12

Marsz Wyzwolenia Konopi 12 Maja W-wa

Dodany 23.06.2007, 19:52 przez stasiex

Marsz Wyzwolenia Konopi organizowany przez Hemp Lobby - 12 Maja Warszawa Start pod Pałacem Kultury i Nauki

Ranking:2| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 15 | Wyświetleń: 50521 | Tagi: (pokaż tagi) Marsz Wyzwolenia Konopi Maja

wymaxiorowany przez 6 użytkowników i 6 gości

Komentarze (15)

0 Wrobeleq 27.06.2007, godz. 18.40

Ale cioty ^^ a do mareqp to to jest HG zjedz skreta jezeli dobrze pamietam ^^ przynajmniej ta na poczontku ^^;]

0 wilku456 24.06.2007, godz. 20.44

pizmak12 ty to ziomek powinnies sie urodzic troche czasu temu bo widze ze glosisz hasla w stylu hipisowskim !! a po drugie to czemu ludzie palacy ZIOLO siegaja po bialko , piguly nie zastonowilo cie to bo po jakims czasie ci sie to znudzi i zaczniesz szukac jakis innych doznan pozdro bless JAH RASTAFARAJ !!

0 iglo16 24.06.2007, godz. 19.17

Ja Podniosłem Rękę W Górę :D:D

0 pizmak12 24.06.2007, godz. 17.29

Ludzie i tak to JARAJĄ (a nie ćpają jak to jeden koleś mowił) mimo iż jest do nielegalne. Ja takze jestem za legalizacja poniewaz wiecej ludzi w naszym kraju zaczęło by palić mariana i by sie kochali a nie co niektorzy pod wpływem wódki nienawidziło :/ To jest właśnie przykre :/ I dlatego kocham Amsterdam :P

0 RI0N 24.06.2007, godz. 16.15

Nie palę, ale popieram.. Legalize it!

0 nic_smiesznego 24.06.2007, godz. 15.37

heh po pierwsze maryśki sie nie (ćpa) tylko sie ją jaraa a podrugie ten śmieszny masz gówno dał.

0 JufoWeed 24.06.2007, godz. 14.56

OMG marichułany się nie ćpa tylko pali !! ćpać to można here albo tym podobne dragi. powina być legalizacja bo jak jest dostępny tak silny drag (normalnie w sklepach) jakim jest alk to i weed powinien być dostępny gdyż mniej niegatywne skutki ma niż wódka czy cosik :/. Freedom Cannabis!!

0 saba358 24.06.2007, godz. 14.00

Hemp Gru- ...do wyboru kolor biały lub kolor czarny... elo ziomy..

0 Ruda9022 24.06.2007, godz. 11.21

Tez jestem za legalizacja, bo mimo tego, ze nie jest legalna 'w naszym panstwie' ci którzy chca cpac beda to robic. Po co im zakazywac, nikomu tym krzywdy nie robia, wyłacznie samym sobie. Ale to jest juz ich swiadomy wybór! wiec legalizacja jest ok

0 Cubbano 24.06.2007, godz. 00.28

Nie cpam, ale uwazam ze marichuana powinna byc legalna. Tak czy tak, bedzie sie cpac, a jeslii bedzie to legalne, to mysle ze po poczatkowym BOOMie i masowym cpaniu sytuacje by sie unormowala i cpaliby ci ktorzy chca marnowac swoje zdrowie a i tak mimo iz jest to nielegalne - pala trawe. Teraz kupujac marichuane wspomaga sie mafie, a legalizujac - zarabialoby panstwo...

Podobne Maxiory

45

miniatura

Gra na policzkach, chlopaki daja czadu :)

38

miniatura

pARTyzanT wymiata Marsz Turecki Mozarta na d...

36

miniatura

Dziennikarz TV Republika pomylony z TVNem. :)

19

miniatura

kolejny skecz Kabaretu z Kielc... tym razem ...

9

miniatura

Myśle że bedzie się wam podobac :)

233

miniatura

Dawno dawno temu w krainie Koksów żyła sobie...

46

miniatura

Nie udało się uniknąć przypadkowych gapiów. ...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.