>  >

FILMÓW W BAZIE 84 061 W POCZEKALNI 51 484

13

Draco and Hermione

Dodany 31.08.2007, 17:29 przez olcia1446

Moja najukochansza wersja zakonczenia HP ;) ( poza śmiercią Draco :P)
Taaa wiem że tak nie bedzie niestety :(
Filmik bardzo treściwy, niektórzy mogą nie zrozumieć :/...

Ranking:2,5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 12 | Wyświetleń: 20273 | Tagi: (pokaż tagi) Draco Hermione

wymaxiorowany przez 6 użytkowników i 7 gości

Komentarze (12)

0 czarna333 02.09.2007, godz. 19.41

Świetny filmik, <5> i dodaję do ulubionych.

A zauważyliście, że ten grób na końcu jest z Foresta Gumpa??? :D :D :D

0 owsiaqq 01.09.2007, godz. 19.57

no dzieki andrych... to bylo mile... dziekuje ze mi wszystko powiedziales zanim przeczytalem ksiazke...:/ no nie moglem sie oprzec i przeczytalem:D

0 andrych 01.09.2007, godz. 19.13

Lupin przed śmiercią miał z Tonks syna, którego Harry jest ojcem chrzestnym. 3 bohaterów obrabuje Gringotta, Harry uratuje życie Draconowi, za co odwdzięczy mu się jego matka, również ratując mu życie. 7 horkruksów to kolejno: dziennik Riddle'a, pierścień Marvola Gaunta (dziadka Voldemorta), naszyjnik Salazara Slytherina, puchar Helgi Huffelpuf, diadem Roveny Ravenclaw, wąż Voldemorta - Nagini i Harry. W Hogwarcie odbędzie się wielka bitwa z Voldemortem i śierciożercami.

0 andrych 01.09.2007, godz. 19.05

Tam spotyka Dumbledora, który wyjaśnia mu, że tak naprawdę nie zginął, bo dzięki temu, że Harry dobrowolnie oddał się śmierci, Voldemort zabił tą część swojej duszy, która znajdowała się w Harrym. Harry dostał też możliwość wyboru: albo pójść dalej, albo powrócić do swojego ciała. Wybiera to drugie i zabija ostatecznie Voldemorta. Potem żeni się z Ginny i ma z nią 3 dzieci: Jamesa, Lilly i Albusa. Ron żeni się z Hermioną i ma z nią 2 dzieci. Hugo i Różę.

0 andrych 01.09.2007, godz. 18.59

Harry o tym wszystkim dowiaduje się, gdy Snape przed śmiercią oddaje mu swoje wspomnienia, które Harry odczytuje w myślodsiewni. Dowiaduje się też, że Dumbledore tak dbał o niego, bo to Harry jest 7 horkruksem i tak długo, jak on żyje, będzie żył też Voldemort. Postanawia więc dobrowolnie dać się mu zabić. Gdy jednak Voldemort rzuca na niego Avada Kedavra, Harry nie ginie, ale znajduje się w przestrzeni pomiędzy życiem a śmiercią.

0 andrych 01.09.2007, godz. 18.54

Całkiem fajny filmik, ale HP kończy się zupełnie inaczej... Harry szuka 7 horkruksów, znajduje 3, które są przedmiotami należącymi do założycieli Hogwartu. Jednym był już dziennik Riddle'a. W 7 części ginie Lupin, Tonks i Fred. Ginie też Snape, który, jak się okazuje, kochał matkę Harrego - Lilly. Zaplanował śmierć Dumbledora z nim samym, gdyż i tak zostało mu około rok życia, po tym jak zniszczył jeden z horkruksów. Przysiągł mu, że będzie chronił Harrego.

0 Fovor 01.09.2007, godz. 09.47

Super, podobało mi się, niezły filmik. Mocne 5

0 mcdario1983 31.08.2007, godz. 22.53

ale... dupa...

0 ballrug 31.08.2007, godz. 22.38

przynajmniej sie postarał

0 puszczyk75 31.08.2007, godz. 20.53

swietny filmik <<<<5>>>>

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.