>  >

FILMÓW W BAZIE 82 065 W POCZEKALNI 49 435

15

Gotowanie na ekranie

Dodany 22.09.2007, 20:38 przez Bujax

Smaśnego :D

Ranking:2,5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 8 | Wyświetleń: 202545 | Tagi: (pokaż tagi) Gotowanie ekranie

wymaxiorowany przez 11 użytkowników i 4 gości

0 sms28 10.10.2007, godz. 16.08

hahaha zjadł tego kasztana niezły z niego czubek!!!ale przyznajcie że dzięki takim ludziom mozna sie naprawde pośmiać?

0 drahonek 07.10.2007, godz. 23.17

haha przyjzyjcie sie jak patelnia zaczela sie palic to sie schowal haha!! :D

0 leju666 27.09.2007, godz. 15.51

skresz na patelniach:PP

0 Julitaaaaa 26.09.2007, godz. 16.18

Ale to są k*rwa debile. Żal mi ich rodziców.

0 ziomFX 23.09.2007, godz. 17.43

TEFLON NA PATELNIE,I KASZTAN NA TYM TO NIE JEST DOBRY POMYSŁ GDYŻ JAK POSADZISZ GRUBĄ DUPE NA PATELNIE A JESTEM PRZEKONANY ŻE JAK TYLKO ZROBI SIĘ ZIMNO TO TAK SIE BĘDZIESZ OGRZEWAL POPARZYSZ SE DUPE A JESZCZE CI KASZTAN WLIZIE TAM GZIE NIE POTRZA (POZDRO DLA PEDE OD GUCIA) PS.TEDE TY STARY OCEANIE

0 kapsel75 22.09.2007, godz. 21.24

O w morde, TEDE, też Go nie lubie, w Hip-Hopie mu nie wyszło to się za telewizje bierze...żal! A ten jego program na TVN Turbo, przecież on wogóle na samochodach się nie zna! >1<

0 fusco 22.09.2007, godz. 20.52

bożę tylko nie tede co za pedał
tede o kołcz śmierdzicie moczem i starymi ludzmi ;d

0 Pitagoras234 22.09.2007, godz. 20.44

Idiociii >1<

Podobne Maxiory

20

miniatura

Koleś gotuje ze swoim psem. :)

90

miniatura

Wii to chyba najgroźniejsza konsola na świec...

70

miniatura

Rosjanin sprawdza co się stanie jak ugotujes...

23

miniatura

Halloween... Nie masz pomysłu na przekąski? ...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.