>  >

FILMÓW W BAZIE 82 165 W POCZEKALNI 49 535

112

Mądre pytania - mądre odpowiedzi

Dodany 26.11.2007, 23:21 przez blacksheep123

xD na żywo :)

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 16 | Wyświetleń: 137849 | Tagi: (pokaż tagi)żart telewizja wpadki ludzie

Komentarze (16)

0 Goloth 09.09.2009, godz. 18.38

damian ty jesteś debil... to było cos w stylu "cientej risposty"

0 tihomax 11.08.2009, godz. 23.40

hahah... ze co?
widac ze to taki kozak :/ chodzi pewno spac w tej piance bo go chronie przed ojcem co by go w nocy nie dźgał

0 T0ksyczna 24.01.2009, godz. 22.02

i to jest ten moment kiedy powinnam się śmiać? ^^

0 Damian_6_ksg 03.07.2008, godz. 01.20

tu chodzi ze na dworze nie jest ciepło debile z was

0 mario713_1992 29.05.2009, godz. 14.10

znalazl sie kur.wa madry

0 Niuniek12345 08.05.2008, godz. 16.30

dobry kolo^^

0 M4RC1N 02.04.2008, godz. 17.06

hehe dobre

0 OZik10 16.02.2008, godz. 21.44

spox 4 wbijac do mnie

0 Yasaru 01.12.2007, godz. 17.17

jaaa ale haslo hahahahaha

0 Dawid11333 27.11.2007, godz. 21.42

A co miał powidziec... Bo poniewaz jest to cienkie ubranie i zacząć tłumaczyć??? ja bym zrobił tak samo:P:P:P:P

0 Pawel175 27.11.2007, godz. 13.15

Też tak czasami mówię :P głupie pytanie głupia odpowiedz xD

Podobne Maxiory

58

miniatura

Jak widać nawet tak banalne sprawy jak drzwi...

33

miniatura

Facet jest super charyzmatyczny, szkoda, że ...

14

miniatura

Uczymy się na błędach.

38

miniatura

Reklama społeczna pokazana podczas koncertu ...

7

miniatura

W odcinku m.in.: Gadająca głowa robot, przed...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.