>  >

FILMÓW W BAZIE 81 952 W POCZEKALNI 49 315

57

Kolejne popisy hakera

Dodany 14.02.2008, 21:58 przez drakula93

Ranking:5| Kategoria: Gry i komputery | Komentarze: 26 | Wyświetleń: 84720 | Tagi: (pokaż tagi)Haker miasto popis włamanie komputer

Komentarze (26)

0 Michal009 26.03.2009, godz. 14.49

spoko jest :)

0 Lankers 07.01.2009, godz. 16.35

to nie żaden fake...
to prawda... :)
Działa to tak samo jak filmiki na akademiku robione z wyłańczania i właczania świateł w danym pomieszczeniu... poprostu podpioł się pod zasilanie... podpioł nadajnik (może być to tez zwykła komórka z dodatkowymi kabelkami) i potem poprzez inny komputer /komórke /ipod etc można wgrać dane do nadajnika aby wyłączył zasisalnie itp ;p koleś tak zaprogramował że podnosil sie most i wyłaczał :P most ma 2 opcje podniesc a potem żeby zjechało na dół więc to było dosyć proste...
podobne jaja robili umnie w mieście w Jaworznie... podłączyli sie pod winde i jeździła z góry na dół ale rzecz w tym że gdy dojechała na miejsce to odrazu jechała, nawet drzwi nie zdołały się odblokować tak szybko :)
Dobry haker i tyle :P

0 Pawelek_BMW 03.01.2009, godz. 23.37

puścił sygnała temu typowi co otwiera i zamyka most daje 5

0 dariamala 12.12.2008, godz. 21.23

dobre daje 5

0 litwin94 30.10.2008, godz. 10.08

koles niesamowity;p;] zapraszam do mnie

0 snipe 21.08.2008, godz. 12.05

tylko czekać zą go policja złapie

0 Patki 01.06.2008, godz. 13.39

niezla beka, niemoge sie doczekac, kiedy za pomoca pilota do telewizora wlamal sie do krajowej telewizji i oglosil ze niebezpieczny wirus zamienia ludzi w kartofle xD

0 Nadsto 27.05.2008, godz. 21.53

Nieźle ale my tylko możemy przypuszczać czy to prawda czy nie, a może to reklama tego sprzętu ? Wszystkiego można się domyślić. 5!

0 alansky212 08.04.2008, godz. 18.27

to jest mozliwe ale gdyby to byla prawda to by sie nie pokazywal

0 Keryz 15.03.2008, godz. 20.25

Może ma taki talent do tego że potrafi? Nie oceniajcie tylko po filmiku pomyślcie troche realniej :) ^5^ Lubie go (Zapraszam do siebie!)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.