>  >

FILMÓW W BAZIE 81 966 W POCZEKALNI 49 329

61

Dwight Howard trenuje do konkursu wsadów

Dodany 15.02.2008, 21:25 przez Solaris22456

Dwight Howard swietnie sie bawi trenujac do konkursu wsadow i tlumaczy dlaczego chce wygrac oraz co chcialby pokazac.

Ranking:5| Kategoria: Sport | Komentarze: 9 | Wyświetleń: 126527 | Tagi: (pokaż tagi)Dwight Howard Slum Dunk All Star Weekend Konkurs Wsad Koszykówka NBA

0 Dell_123 21.02.2011, godz. 20.23

Trabadoor jak ty nie doskakujesz do tej siatki to powiem ci ze masz powazny problem... ja przy 1,75 m doskakuje bez problemu do obreczy, wsada nie zrobie ale do obreczy dolece.

0 At_Zako 02.05.2009, godz. 18.48

Ten gość jest jakiś modyfikowany genetycznie, jak ktoś ma 211cm to wygląda jak dryblas np. Gortat, a ten nie dość że wielki to jeszcze szeroki jak drzwi w kościele, albo taki Usain Bolt przecież utarło się, że sprinterzy są raczej niscy, a ten ma 196cm i rekordy bije. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale nie zdziwiłbym się gdyby okazało się że jest to sprawka chemii, a może już inżynierii genetycznej - ostatni czytałem że naukowcom udało się zmodyfikować pewien gen, dzięki czemu możliwy jest niemal nieograniczony przyrost masy mięśniowej.

0 At_Zako 03.08.2008, godz. 11.51

no przecież mówił że 6 stóp 11 cali czyli jakieś 211cm

0 Trabadoor 02.08.2008, godz. 23.12

Wtf ile on ma wzrostu ja nie doskakuje do tej siatki xD

0 lechita92 18.02.2008, godz. 19.53

ten ostatni był piękny

0 elgrace 17.02.2008, godz. 15.19

"WSAD SUPERMAN NIEZIEMSKI" Dla mnie to nie byl wsad bo wrzucil pilke do kosza nie wlozyl, mimo to lepiej wypadl od reszty startujacych. Osobiscie bylem za Moonem, ale nie powiodl mu sie wsad z osobistych. Dalem piec bo sam mialem wrzucic ten filmik, ale zapomnialem o tym ;P.

0 kiepski_edek 17.02.2008, godz. 10.54

WYGRAL !!! WSAD SUPERMAN NIEZIEMSKI !!! wow

0 VgAnS 17.02.2008, godz. 10.19

Dobry jest daje 5 :) Pozdro

0 graw 17.02.2008, godz. 08.00

ziom jest spox 5

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.