>  >

FILMÓW W BAZIE 84 680 W POCZEKALNI 52 103

27

C-Walk Londyńska piątka

Dodany 07.03.2008, 15:00 przez whiteterier

Oto jedni ze znanych londyńskich Crip Walkerow

Ranking:4,5| Kategoria: Muzyka i taniec | Komentarze: 14 | Wyświetleń: 63822 | Tagi: (pokaż tagi)Cwalk londyn grupa taniec

Komentarze (14)

0 xedixx 02.10.2008, godz. 14.29

cwalk to ku rwa nie jest taniec

0 moniah6 06.04.2008, godz. 21.04

heh...Krok ,,The V" umiała już jak miałam parę latek...nawet nie wiedziałam ze to z C-Walku !!!
A dla gości >>>5<<<

0 Cortizzo 01.04.2008, godz. 18.49

ja tańcze c-walk od 5miesiecy , moge wam podac moje linki gdzie sie nauczycie pidstawowych krokow

0 kiniu 25.03.2008, godz. 14.15

co to za muza w leci??

0 PZMS 12.03.2008, godz. 15.48

macie link do nauki??;]

0 lusniech 10.03.2008, godz. 18.58

ziom Sapre... kolego :P zapomialem dodac ze umiem V i kombinacje do tego :P tylko ze mi sie spieszylo i nie zapisalem tego... ale spoko... moze kiedys wrzuce tu filmik :P pozdro xD Joł peace xD

0 welty 10.03.2008, godz. 10.03

ja tańcze już ze 5 miesiecy ale samych kroków V, V step back, gangsta hop ,snake czy heel toe uczyłem się razem ze 4 dni ale jak dla mnie i tak jestem kiepski xDD

0 Sapro 10.03.2008, godz. 01.17

@lusniech

Dwa tygodnie i tylko samo "Vi" bez stepback'a, forwarda i variations nie wspominajac o jakimkolwiek transitions . Musisz byc strasznie cienki i oporny w nauce. Wez sie moze za cos innego, np. szachy !

0 trancee 09.03.2008, godz. 22.04

Zapraszam na stronę cwalk . freens . pl

0 lusniech 09.03.2008, godz. 00.07

michallo126 mylisz sie ziom... coraz wiecej dzieciakow sie tym interesuje... np ja cwicze go od 2 tyg. narazie umiem The V :P ale juz sie biore za nastepne kroki :D Driver007 naucz sie tak stepowac to pogadamy :P

Podobne Maxiory

93

miniatura

Jesli chcecie wiedziec to jest jedna z najba...

44

miniatura

Jackson ze swoim moonwalkiem był świetny, al...

57

miniatura

Jak ktoś wie co to za nutka to niech piszę...

38

miniatura

Good Dance....Taniec zaczyna się w 1:45

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.