>  >

FILMÓW W BAZIE 84 811 W POCZEKALNI 52 234

69

Bardzo śliska droga

Dodany 18.08.2008, 23:22 przez Gulczas08

Uwaga! Na drogach ślisko:)

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 11 | Wyświetleń: 140619 | Tagi: (pokaż tagi)wypadek stłuczka ślisko zakręt samochody zima mróz

Komentarze (11)

0 Fotomontaz 27.08.2009, godz. 21.49

Fajna zima ale filmik chyba stary bo same strupy tam jeżdżą.

0 Geza1927 20.08.2008, godz. 01.30

Dokladnie .. soli czy piachu i napewno az tak by sie nie porozbijali ;D

0 Usermax 19.08.2008, godz. 23.28

i co niby ABS miał tu dać? Weźcie pomyślcie...

0 EDVZGRED 19.08.2008, godz. 22.02

Ja tam lubie takie zimy:D

0 3thevoice3 19.08.2008, godz. 18.13

widac ze to stany bo tam absow nie maja

0 aras17xxx 19.08.2008, godz. 15.37

hehe. powinni solą posypać:D

0 Rmx 19.08.2008, godz. 13.38

ta juz nigdy niezobaczymy sniegu ;(

0 robert723 19.08.2008, godz. 13.25

tak było w polsce, ale z 10 lat temu, teraz to w styczniu ja grałem na boisku w podkoszulce, hehe

0 mistrzunium 19.08.2008, godz. 10.32

[...] ale to już było i nie wróci więcej [...](mam nadzieję)

0 speedraid 19.08.2008, godz. 00.52

wiadomo, Ameryka. Ultrapłaskie asfalty i mają, jak im woda zamarznie na jezdni. Trzeba pomyśleć. Tak jak Polacy, dzięki naszym dziurom takie rzeczy się nei dzieją. A co do filmiku to na ostatnim w starego 911 uderza? Bo przód jak 911, ale tył? No i jak samochód rozsypujący sól bądź piach nie ma łańcuchów?

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.