> Tag:

FILMÓW W BAZIE 81 827 W POCZEKALNI 49 190

13

Dodany 25.07.2007, godz. 22:50 przez K_A_T

Świetnie zrobiona reklama z ciekawą muzyka, motocykl równie fajny ale raczej babski :P :D

Dodany 25.07.2007, godz. 22:50 przez K_A_T Zwiń wideo

Świetnie zrobiona reklama z ciekawą muzyka, motocykl równie fajny ale raczej babski :P :D

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 9 | Wyświetleń: 19658

0

Dodany 24.02.2008, godz. 22:52 przez Keryz

Nowe kawasaki Ninja 250r, podoba mi sie

Dodany 24.02.2008, godz. 22:52 przez Keryz Zwiń wideo

Nowe kawasaki Ninja 250r, podoba mi sie

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 37434

2

Dodany 26.06.2013, godz. 06:23 przez drinkitv

Rozpakowanie nowiutkiej ZZR 1400 no i pierwsza jazda próbna nowego szczęśliwego właściciela :) Zapraszam na mój kanał https...

Dodany 26.06.2013, godz. 06:23 przez drinkitv Zwiń wideo

Rozpakowanie nowiutkiej ZZR 1400 no i pierwsza jazda próbna nowego szczęśliwego właściciela :)...

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 5100

96

Dodany 29.10.2007, godz. 11:54 przez Sauce3

reklama kawasaki

  • Kategoria: Śmieszne
  • Komentarze: 22
  • Wyświetleń: 97535
Dodany 29.10.2007, godz. 11:54 przez Sauce3 Zwiń wideo

reklama kawasaki

Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 22 | Wyświetleń: 97535

15

Dodany 29.10.2007, godz. 15:22 przez kuscek

posłuchajcie ryku silnika... , można sie zakochać... :D

Dodany 29.10.2007, godz. 15:22 przez kuscek Zwiń wideo

posłuchajcie ryku silnika... , można sie zakochać... :D

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 9 | Wyświetleń: 29355

0

Dodany 28.06.2008, godz. 22:18 przez streetfighter17

Moim zdaniem jest piękny

Dodany 28.06.2008, godz. 22:18 przez streetfighter17 Zwiń wideo

Moim zdaniem jest piękny

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 43116

227

Dodany 19.02.2013, godz. 11:37 przez zyrka19

Miazga przy prędkości 300 km.

Dodany 19.02.2013, godz. 11:37 przez zyrka19 Zwiń wideo

Miazga przy prędkości 300 km.

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 1 | Wyświetleń: 128455

12

Dodany 06.04.2015, godz. 12:36 przez PREDATOROWO

Kombinacja braku umiejętności i nieodpowiedniego motocykla zawsze kończy się w jeden sposób. Nawet przy 50 km/h. Spokojnie wyst...

Kombinacja braku umiejętności i nieodpowiedniego motocykla zawsze kończy się w jeden sposób. N...

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 1 | Wyświetleń: 67600

1

Dodany 27.10.2007, godz. 14:31 przez ToM_1991

trochę stare ale fajne :)

  • Kategoria: Śmieszne
  • Komentarze: 0
  • Wyświetleń: 168787
Dodany 27.10.2007, godz. 14:31 przez ToM_1991 Zwiń wideo

trochę stare ale fajne :)

Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 168787

1

Dodany 12.08.2014, godz. 22:26 przez Raptor1112

Kilka skoków i faili w wykonaniu Młodego na Kawasaki KX 85

  • Kategoria: Extremalne
  • Komentarze: 0
  • Wyświetleń: 14464
Dodany 12.08.2014, godz. 22:26 przez Raptor1112 Zwiń wideo

Kilka skoków i faili w wykonaniu Młodego na Kawasaki KX 85

Kategoria: Extremalne | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 14464

9

Dodany 04.09.2012, godz. 19:55 przez morocco

Uliczne ściganie po winklach na południu Polski

  • Kategoria: Extremalne
  • Komentarze: 0
  • Wyświetleń: 112535

Uliczne ściganie po winklach na południu Polski

Kategoria: Extremalne | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 112535

0

Dodany 24.02.2017, godz. 12:47 przez jointourpl

Przegląd działalności klubu motocyklowego Jastrabye Borowie w roku 2016.

Przegląd działalności klubu motocyklowego Jastrabye Borowie w roku 2016.

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 34

0

Dodany 15.04.2008, godz. 13:41 przez Dyraq

filmik z sezonu 2007, i w tym roku to do piero bedzie filmik, pozdro. dyraq

Dodany 15.04.2008, godz. 13:41 przez Dyraq Zwiń wideo

filmik z sezonu 2007, i w tym roku to do piero bedzie filmik, pozdro. dyraq

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 13100

93

Dodany 24.02.2009, godz. 20:10 przez gulek91

Nowa reklama Kawasaki ha;d

  • Kategoria: Śmieszne
  • Komentarze: 17
  • Wyświetleń: 83210
Dodany 24.02.2009, godz. 20:10 przez gulek91 Zwiń wideo

Nowa reklama Kawasaki ha;d

Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 17 | Wyświetleń: 83210

1

Dodany 10.09.2016, godz. 08:08 przez spait

  • Kategoria: Śmieszne
  • Komentarze: 0
  • Wyświetleń: 33
Dodany 10.09.2016, godz. 08:08 przez spait Zwiń wideo

Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 33

0

Dodany 14.09.2016, godz. 21:54 przez spait

  • Kategoria: Extremalne
  • Komentarze: 0
  • Wyświetleń: 400
Dodany 14.09.2016, godz. 21:54 przez spait Zwiń wideo

Kategoria: Extremalne | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 400

262

Dodany 26.04.2013, godz. 15:23 przez maxiorek88

Pełne okrążenie jednego z najniebezpieczniejszych motocyklowych wyścigów na świecie Isle of Man TT.

  • Kategoria: Sport
  • Komentarze: 0
  • Wyświetleń: 108522
Dodany 26.04.2013, godz. 15:23 przez maxiorek88 Zwiń wideo

Pełne okrążenie jednego z najniebezpieczniejszych motocyklowych wyścigów na świecie Isle of Ma...

Kategoria: Sport | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 108522

13

Dodany 09.04.2010, godz. 07:36 przez enemydown

Dodany 09.04.2010, godz. 07:36 przez enemydown Zwiń wideo

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 3 | Wyświetleń: 77812

16

Dodany 18.03.2014, godz. 19:48 przez PREDATOROWO

Ford Ka z silnikiem od Kawasaki Ninjy ZX9R.

Dodany 18.03.2014, godz. 19:48 przez PREDATOROWO Zwiń wideo

Ford Ka z silnikiem od Kawasaki Ninjy ZX9R.

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 49158

0

Dodany 19.04.2012, godz. 20:51 przez r1yba

Dodany 19.04.2012, godz. 20:51 przez r1yba Zwiń wideo

Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 0 | Wyświetleń: 127310

Bieżące Maxiory

287

miniatura

Piszemy do Ciebie, drogi przyjacielu, z kraj...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.