>  >

FILMÓW W BAZIE 84 220 W POCZEKALNI 51 643

70

Zegan | Survival

Dodany 26.10.2008, 17:19 przez Zeganfree

Film na 2 lata treningów ;) Włożyłem w ten film dużo pracy proszę o ocenę ;)
Pozdrawiam

Ranking:5| Kategoria: Sport | Komentarze: 29 | Wyświetleń: 60813 | Tagi: (pokaż tagi)Zegan freestyle triki piłkarskie piłka nożna sztuczki

Komentarze (29)

0 Dell_123 05.10.2009, godz. 22.50

ale musi tez miec niezla cierpliwosc sam kiedys chcialem to trenowac a nieraz caly dzien gry, pot sie leje a gowno wychodzi ;] wiec piateczka dla kolesia

0 XomB 27.11.2008, godz. 13.48

w jednym momencie byl kolo spodka w katowicach tam czesto na rolkach jezdzimy ^^

0 Zeganfree 16.11.2008, godz. 23.06

Czajo każdemu móglbys powiedzieć tak ze to jest czysty trening a nie talent ;) Bo nikt nie rodzi sie mistrzem ;)we wszystkich dyscyplinach np w tancu no nie przyjdziesz pierwszy raz na jakis treing i nie bedziesz najlepszym bo tak sie nie da trzeba wlażyc duzo wysiłku a gdy ktoś ma talent to to łatwiej przychodzi ;)

0 Wasil68 28.10.2008, godz. 23.44

Zegan !! Wpadaj na mój profil i zobacz filmik który tam mam..

0 kamil11421 28.10.2008, godz. 15.38

troche nudnawe, mogles dac negatywy do filmiku czy cos, ale i tak |>5<| leci heh

PS: o co chodzi z tym koncem na koncu??((napisy "The End is Comming"))

***POZDRO***

0 At_Zako 28.10.2008, godz. 13.49

no wciąga, wciąga... wiem bo też się tak bawiłem ale nigdy taki dobry nie byłem i nie zgadzam się z Czajo bo żeby coś robić lepiej niż inni trzeba mieć do tego talent.

0 HoseXMA 28.10.2008, godz. 13.11

piateczka ziomek / elegancko

0 Czajo69 28.10.2008, godz. 11.04

A jak miało się nadawać do "Mam talent"? To jest po prostu(albo AŻ) czysty trening... żaden talent :))) fakt faktem , że podziwiam Twój zapał i na pewno zostawię tutaj 5 pozdro

0 damian29 28.10.2008, godz. 09.36

oki bardzo sie mi spodobało 5 z plusem

0 mcfly11 27.10.2008, godz. 21.25

Naprawdę widać że robisz to co lubisz i oby tak dalej. Podobało mi się i ofkoz 5 :)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.