>  >

FILMÓW W BAZIE 85 843 W POCZEKALNI 53 266

109

Slidepad - polski wynalazek

Dodany 04.11.2008, 19:04 przez robert723

Polacy autorem wynalazku, który moze zrewolucjonizowac swiat komputerów.

Ranking:5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 39 | Wyświetleń: 90348 | Tagi: (pokaż tagi)komputer laptop ciekawostki komórka telefon komórkowy

Komentarze (39)

0 _BARTULO_ 08.11.2008, godz. 18.35

Fajne ... Na laptopach to sie sprawdza i na telefonach ... ale ja i tak wole myszke :P

0 patroy 06.11.2008, godz. 19.16

zanim to pojawi się w komórkach to ekrany dotykowe będą już standardem...

0 MleczkoKakaowe 06.11.2008, godz. 13.05

chcialem kupic laptopa ale teraz widze ze warto poczekac

0 Mr_2V 06.11.2008, godz. 11.17

Genialny pomysl!!! Polak potrafi :)

0 Radmir 05.11.2008, godz. 21.43

genialne! mam nadzieje ze SE kupi to od nich i bedzie montowac zamiast tych pier****nych dzojstickow ;/ :D

0 DawiX_MEN 05.11.2008, godz. 19.09

produkt sie przyjmie, jak wiekszosc polskich produktow - jednak bedzie wykupiony przez usa albo japonie i tam produkowany,a my Polacy bedziemy placic za chinskie produkty - pote powiemy ze badzie i ze w nie ma pracy u nas bo chinczyki wszystko robia!

0 Karton20 05.11.2008, godz. 18.44

Trochę za mocno napisane, że zrewolucjonizuje świat komputerów, ale jakby tak dali to w większości komórek, to miałoby to sens. Fajna sprawa w sumie. ;]

0 Michas9999 05.11.2008, godz. 17.40

mi sie wydaje ze to bedzie ciezkie do opanowania i wyczucia.za pomysl 3 a za caloksztalt 5 i za wykonanie 4.no takie 4 dam(dlabym 4+ gdybym mogl)

0 BOMBA1987 05.11.2008, godz. 09.16

wykorzystywane jest to również w palmtopach, laptopach i stacjonarnych PC, a zaczęło się od tego, że grali w strzelani i denerwowało ich cięcie myszki przez kurz itd. więc wymyślili, że denko od puszki coli będzie idealnie wyprofilowane pod dłoń :D

0 BOMBA1987 05.11.2008, godz. 09.13

jest to nasz wynalazek i nie od dziś o nim wiadomo, angielskie gadanie itd. ponieważ sponsorują ich z tego co pamiętam zagraniczne firmy i jakaś ze szczecina wystarczy na ich stronie poczytać. Pytanie tylko czy się przyjmie 5...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.