>  >

FILMÓW W BAZIE 84 678 W POCZEKALNI 52 101

40

Ustawka dziewczyn w Orzeszu

Dodany 17.11.2008, 15:54 przez dodawacz

Ranking:5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 12 | Wyświetleń: 113907 | Tagi: (pokaż tagi)orzesze ustawka dziewczyny bójka rynek

Komentarze (12)

0 malina131 10.02.2009, godz. 13.29

w ogole ustawki sa zalosne ..sa dla glupich ciot co sie nie umieja bic...jak ktos jest koazk i ma cos do kogos to niech bierze 1 na 1 i uczciwie walczy a nie ustawka dopadna we 3 czy 4 typa i wielka zajawa i podnieta ze komus d.o.j.e.b.a.l.i zalosne kazdy kto idezie na takie cos jest albo tepym dresem albo ciotą co sie lac nie umie

0 malina131 10.02.2009, godz. 13.26

ale to jest zalosne jak dziewczyny sie tak bija jak ma k...a za duzo enegi to niech sie zapisze na cos a nie sie leja miedzy soba i zgrywaja kozakow po szkole jak jakies tepe dresy.... dla mnie to jest tak zalosne jak idzie dziewczyna wymachuje barami na lewo i prawo dotego ze szlugiem w tej krzywej mordzie i jakby bylo malo te chu.j.o.w.e kolczyki na ryju i mysla ze sa fajne

0 jar_007 24.11.2008, godz. 15.53

Jak byłem na wakacjach w Sławie to non stop się laski biły:D średnia wieku 15 lat:D a chciały bić kolesi po 20:P ostro

0 GodOfDemon 18.11.2008, godz. 22.43

po prostu tragedia gówniary jak nie robią z siebie emo to szukają zaczepki na rynku te dzieci w tych czasach nawet nie potrafią znaleźć sobie jakiegoś kreatywnego zajęcia po prostu tragedia tępe gówniary do domu uczyć sie !! a nie zgrywać twardziela i robić z siebie nie wiadomo kogo ze tez rodzice wam jeszcze nie spuścili wpier*** a może jak takie jesteście mądre to dajcie sie zamknąć do kryminału bylem widziałem mam to za sobą i dziękuje bogu ze to sie skończyło... każda z was jak jedna powinna iść sie leczyć ;] jeśli to przeczytacie to zastanówcie sie pozerki co chcecie komu udowodnić

0 marekz132 17.11.2008, godz. 19.59

Przychodzi baba z pługiem w dupie do lekarza a lekarz
- orzesz k...

0 GORZAD 17.11.2008, godz. 19.47

Orzesz...kurde

0 benek0311 17.11.2008, godz. 19.46

chcialy walczyc o podpaski <lol2>

0 fasolex 17.11.2008, godz. 19.11

wielka akcja policji HEHEHE...przy jednej znaleziono nóz...az ciarki przechodzą...cóz za męstwo i odwaga naszej władzy...

0 pak191 17.11.2008, godz. 17.58

ustawka - haha PATOLOGIA.

0 Kategan 17.11.2008, godz. 17.03

Ciekawe kto im dał ta informacje o ustawce ;[

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.