>  >

FILMÓW W BAZIE 83 311 W POCZEKALNI 50 734

87

Prząśniczka

Dodany 20.03.2009, 22:47 przez krzysiek_007

Prząśniczka w neoklasycznej wersji ;) zagrana przez mojego nauczyciela :)

Ranking:5| Kategoria: Muzyka i taniec | Komentarze: 16 | Wyświetleń: 48005 | Tagi: (pokaż tagi)gitara elektryczna prząśniczka cort lubaczów

Komentarze (16)

0 Martusia95 27.07.2009, godz. 21.18

Rockowa prząśniczka :p 5

0 At_Zako 22.03.2009, godz. 15.27

a to leci tak: U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki przędą sobie przędą jedwabne majteczki:D 5 bravo

0 CooTeR 22.03.2009, godz. 15.21

Mam rodzine w Lubaczowie ;d Kyzyni tez graja na gitarach (ja osobiscie sie na tym nie znam, wiec nie bede wymyslac na czym graja) :)

Ale dla tego Pana oczywiscie 5-czka sie nalezy jak nic ;]

0 krzysiek_007 22.03.2009, godz. 13.15

MleczkoKakaowe nie wiem, ten pan jakos nigdy nie mowi o swojej tworczosci, ale znajomi mowili ze z FXdrummer czy jakos tak i uzywa jeszcze Line 6 POD 2.0 ;)

0 Mieciu1994 22.03.2009, godz. 11.54

kozak ;) piona.

0 MleczkoKakaowe 22.03.2009, godz. 09.08

Skinheds na Marsie - Leniwiec fajna wersja tej piosenki :D btw skad on wziol ten podklad pod gitare? ;p

0 Trunkos 21.03.2009, godz. 17.24

5 się należy

0 krzysiek_007 21.03.2009, godz. 15.32

P.S. nie ma takiego utworu ktorego nie zagra :D

0 krzysiek_007 21.03.2009, godz. 15.26

dam 5 ;) nie dlatego ze to filmik ode mnie ale dlatego ze chodze na lekcje wlasnie do tego pana :) jest z mojego miasta i prywatnie sie u niego ucze. Powiem jedno: MISTRZ! jesli chcecie zobaczyc jak gra inne utwory (niektore wlasnej kompozycji) to wpiszcie n YT Lubaczów, napewno znajdziecie ;) pozdro

0 maxiorzysta 21.03.2009, godz. 13.08

respect dude 5

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.