>  >

FILMÓW W BAZIE 83 917 W POCZEKALNI 51 340

94

Lady GaGa - Just Dance Acoustic cover

Dodany 20.04.2009, 22:36 przez bee_gees

Już drugi utwór tej ślicznej dziewczyny na maxiorze.

Ranking:5| Kategoria: Muzyka i taniec | Komentarze: 31 | Wyświetleń: 125993 | Tagi: (pokaż tagi)riaritchie gitara halleluja cover piosenka just dance śpiewanie talent

Komentarze (31)

0 czarny_5644 31.03.2010, godz. 00.06

no stress.

0 kulfon32 19.02.2010, godz. 22.51

takiniejaki1: żenada? Tak??
TAKIŚ MĄDRY BO ANONIMOWY?? CO??
Jak Ona jest "żenada" to ty jesteś p.....m!!!!

0 grw_ 02.11.2009, godz. 17.59

ku..r.wa, no i co z tego, ze ladnie spiewa, nie wystarczy dobrze spiewac, zeby byc dobrym artysta, teksty same sie nie napisza. jakos nie chce mi sie wierzyc, ze ona napisze cos ambitnego. dlatego mam wy,je.ba,ne na takie ladne artystki.

0 grw_ 02.11.2009, godz. 17.58

no i co z tego

0 kasik91 09.07.2009, godz. 16.45

Fajnie takie dziewczyny śpiewają, ale tłoczno się od nich robi na takich stronach. ;))

0 Shinzuku 06.07.2009, godz. 12.35

Dziewczyna idealna! Ile uczucia w to wklada, ona nie gra ona to po prostu czuje ;]

0 ariel120 28.04.2009, godz. 13.02

piąteczka-dobrze:)

0 Tepez 27.04.2009, godz. 16.48

Ślicznie :)

0 abdulatko 26.04.2009, godz. 20.29

Fajne xd ^^

0 satok99 24.04.2009, godz. 18.50

Dziewczyna robi się na kolejną Marie Digby, grunt to mieć jakieś wzorce

Podobne Maxiory

116

miniatura

Na gitarze także pięknie brzmi ; )

325

miniatura

Chłopak ma niesamowity głos!

182

miniatura

Jak widać jeszcze nie wszystkie dzieci siedz...

37

miniatura

Japońskie wykonanie piosenki Wilków "Myślę, ...

91

miniatura

W wykonaniu dwóch panów Mike Massé i Jeff Ha...

36

miniatura

Patrzcie jak wymiata! Będą z niego ludzie! K...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.