>  >

FILMÓW W BAZIE 84 067 W POCZEKALNI 51 490

73

Transformers: Revenge of the Fallen trailer 2

Dodany 02.05.2009, 23:41 przez Michal_Chief

ooo będzie się działo :)

Ranking:5| Kategoria: Zwiastuny | Komentarze: 26 | Wyświetleń: 167329 | Tagi: (pokaż tagi)transformers zemsta film zwiastun trailer

Komentarze (26)

0 mateusz16490 08.06.2009, godz. 15.03

Vaizard potwiedzam twoje zdanie, film bedzie fajny juz 3 w kolejce.

0 Vaizard 07.06.2009, godz. 21.16

rAku22 to powiedz po co idzie sie do kina ?? Chyba właśnie ze względu na efekty prawda ?? Jak wiadomo filmów nie ocenia sie tylko pod kątem fabuły... Jak wiadomo ekranizacje komiksów mają słabą fabułę ale jak ktos chce poczuc sie jakby był uczestnikiem akcji to ten film jest bardzo dobry ponieważ efekty sa wspanałe :)

0 LordiMen 23.05.2009, godz. 21.49

tomall i rAku mają racjie. Bez oceny.

0 rAku22 22.05.2009, godz. 16.06

Zgadzam się z tomall4, hulk, ironman, transformers, xmany do tego dorzucę jeszcze never back down ? to już jest totalny kicz, za szybcy za wściekli i kolejne części tego filmu, tokio drift, babilon, xxx? pewnie jeszcze by się tego znalazło ? powiedzcie mi, dlaczego te filmy są dla was takie świetne? Przez efekty specjalne? Fajne dupy? Fajne samochody? Czy może przez te beznadziejne teksty, czy może przez te śmieszne, schematowe wręcz żenujące fabuły? Dla 16latków i niżej pozycje obowiązkowe. Na żale dzieci i ludzi niemających żadnych sensownych argumentów odpisywać nie będę, bo mam to głęboko w d?. Pozdrawiam normalnych ludzi.

0 kamil11421 06.05.2009, godz. 04.14

juz nie moge sie doczekac, kase na kino juz mam xD, film zapowiada sie miodnie, ehkedem jednak megatron wraca i to nie byla plotka... Pan tomall jest jak pokrzywdzony przez zycie hipokryta, skoro jest taki dorosly to niech sie tak zachowuje... zalecam zgloszenie tego ignoranta do Moderacji... mysle ze pora zbanowac kogos kto nie szanuje, a takze bestialsko obraza czlonkow gruby Uzytkownikow... co ja tu... ,a tak... jednym slowem w.y. p.i.e.r. d.a.l.a.j.

0 tomall4 04.05.2009, godz. 19.06

Mało mnie interesuje czy ktoś na tej stronie liczy sie z moim zdaniem.Mam to gdzieś,większość to zj*** i głupki (ty sie zaliczasz chyba do tej pierwszej grupy).A po za tym stul pysk szczylu

0 tomall4 04.05.2009, godz. 02.41

T41shoo tego filmu nie warto oglądać tak jak i iron men hulk Spiderman x-men i inne badziewia.A co dopiero płacić za bilet do kina i oglądać takie g*****.Dla dzieci z gimnazjum i podstawówki

0 masterbe 04.05.2009, godz. 01.57

Aż ciarki przechodzą ;x Tylko czekam na premierę. A tak swoją drogą chciałbym zobaczyć polski odpowiednik Transformers..haha chyba bym umarł ze śmiechu. Kartonowe Decepty i saletrowe eksplozje ;DD

0 capleton 03.05.2009, godz. 23.33

ciekawe czy będzie hit, czy może kit :P Oby było jak najlepiej :) Oglądałem wczesniejsze

0 ProMasters 03.05.2009, godz. 19.26

może być fajne...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.