>  >

FILMÓW W BAZIE 84 065 W POCZEKALNI 51 488

61

Poland - The place where freedom was born

Dodany 29.05.2009, 23:44 przez czytamksiazki

Piękny spot promujący nasz kraj.

Ranking:5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 22 | Wyświetleń: 79350 | Tagi: (pokaż tagi)polska spot promujący solidarność wolność ludzie

Komentarze (22)

0 Kuczi_1993 31.05.2009, godz. 23.59

nieno tylko mnie prowokujecie musze sie udzieli xP leju666 dobrze pisze mysli neutralnie. Ja mieszkam od 5 lat w niemczech i znam sporo "polaczkow" wiekszosc to cwaniaczki takie lewusy co stoja pod blokiem kibicuja jakims druzyna ide sie pobic i pisze zle ulubiony skot hwdp. Na przyklad bialego koloru zawsze trzeba wiecej niz czarnego zeby pozostalo biale. W tym przypadku kolorem czarnym sa tak zwane w niemczech "polacken". I ogolnie na swiecie jest duzo wiecej czarnego niz bialego i sie raczej nie zmieni nigdy. Najlepszem rozwiazaniem bylo by oddzielenie czarnego od bialego ale sam nie wiem co by sie wtedy dzialo.

0 snipe 31.05.2009, godz. 21.20

wkw4ever rozumiem ze to pytanie bylo do mnie. maxior to dobra strona wiec czesto na niej bywam. dziekuje za pozdrowienie.

0 wkw4ever 31.05.2009, godz. 19.48

jesli Ci tak dobrze w USA i wszystko tam jest the best to na h** wchodzisz na maxiora?maja napewno cos lepszego...milego zycia za wielka woda...napewno bedzie Ci tam lepiej...

0 Kuczi_1993 31.05.2009, godz. 19.08

wariaty 22 godziny minely i juz pol ksiazki mi tu napisali xD xD

0 kanarinho17 31.05.2009, godz. 18.47

Masochizm to jedno, a głupota i arogancja drugie. Zaden myślący obywatel naszego kraju nie jest patriotą i nim nie będzie, bo liczy sie zarabianie kasy i zapewnienie sobie dobrobytu na całe zycie. Jeśli Ci oddani polsce są az takimi kretynami i zostaną tutaj zarabiając grosze to prosze bardzo, nadal słuchajcie polityków i chodzcie na wybory, to bardzo pomoże polsce.

0 leju666 30.05.2009, godz. 23.44

n_e_o_n dlaczego utrwalasz wizerunek zawistnego polaka? Obywatelstwo amerykańskie nie uczyni go Amerykaninem. Tak samo o Cejrowskim można by mówić, że on nie jest polakiem bo ma inne obywatelstwo. A on się nie wstydzi tego, że jest Polakiem, tylko uważa, że skoro gdzie indziej można żyć lepiej to nic go tutaj nie trzyma. Tak samo jakbyś cały czas mieszkał u matki bo Cię wychowała. To, że ojczyzna mnie wychowała i dała wykształcenie to jedno a to, że nie daje mi pracy i skazuje na biedę to drugie. Nikt normalny nie będzie pracować po dobrych studiach za 1200zł, no chyba, że ktoś jest masochistą...

0 n_e_o_n 30.05.2009, godz. 23.23

zostan w tej ameryce badz amerykaninem i sie nie przyznawaj ze polakiem jestes najlepiej...

0 snipe 30.05.2009, godz. 22.54

leju666 popieram. sam teraz jestem w ameryce i ani mysle o powrocie do polski. tutaj wszystko jest lepsze. i jak bog da moze zostane obywatelem amerykanskim

0 chaner 30.05.2009, godz. 22.47

wracając dotematu to takie filmiki powstają poto by uświadomić inne kraje jaka było historia bo prawdę mówiąc co taki np szwed wie o naszej historii(tyle co my o ich ) czy jak wielki udział w obaleniu muru berlińskeigo miała Polska chodzi mi o papierza Karola Wojtyłe. Dziś młode niemiecki pokolonie jest uczone że sami tego dokonali a TAKI filmik ukazuje prawdę i uważam że powinno ich być więcej

0 leju666 30.05.2009, godz. 21.46

Gdyby za granicę wyjeżdżali w większości normalni ludzie a nie właśnie takie cwaniaczki, pijaczki i inni życiowi nieudacznicy to nie musielibyśmy mieć takich reklamujących nasz kraj spotów (nie mówię o tym bo ten ma inny cel). Kiedyś na maxiorze był już taki filmik, gdzie pokazano parę ujęć z centrum Warszawy, jakieś koncerty międzynarodowych sław i w sumie to było wszystko czym możemy się pochwalić. Gdybym miał możliwość i nie miał rodziny to z chęcią bym wyjechał np. do Japonii. Tam się zapiernicza 2 razy tak jak u nas, ale przynajmniej społeczeństwo jest bardzo kulturalne i ma wspaniałe tradycje. Każdy może zamiast Japonii wpisać swój ulubiony kraj i zapytać siebie samego czy warto zasłaniać się patriotyzmem, który już dawno stracił swoje znaczenie w naszym kraju i dawać się wyzyskiwać? Nie zmienimy tego kraju, nie zmienimy rządu, bo choćby terroryści rozwalili całą wiejską, to ludzi pokroju polityków mamy w zapasie całą masę. Jak dla mnie odbudowa polski powinna się zacząć od absolutnego zera, a nie wiary w cuda jak niektórzy obiecywali...

Podobne Maxiory

18

miniatura

Fajny i do tego polski spot reklamowy.

44

miniatura

Zainspirowani Mattem Hardingiem i jego słynn...

6

miniatura

Krokodyl porywa małą małpkę, a inne ruszają ...

58

miniatura

W przygotowaniu pomogli m.in. Kibice Legii W...

43

miniatura

Film Brazylijczyków o naszym pięknym kraju.

54

miniatura

Polacy i obcokrajowcy opowiadają co im się p...

27

miniatura

muya to - Into Oblivion " Funeral For A Frie...

54

miniatura

The mighty Winged - Hussars

26

miniatura

Znany większości "ludzki tetris" tym razem w...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.