>  >

FILMÓW W BAZIE 84 043 W POCZEKALNI 51 466

551

Frytka u Cejrowskiego

Dodany 21.03.2006, 14:42 przez Wavee

Wojciech Cejrowski w polsacie z Agnieszką Frytkowską.

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 124 | Wyświetleń: 624598 | Tagi: (pokaż tagi)frytka cejrowski frykowska kobieta wyzwolona

Komentarze (124)

0 motyl89 18.01.2011, godz. 10.31

Dobrze pocisnął burej suce haha

+1 bee_gees 27.05.2010, godz. 10.36

JEZELI JEDEN KLUCZ PASUJE DO WIELU ZAMKOW TO JEST DOBRYM KLUCZEM, A JEZELI JEDEN ZAMEK PASUJE DO WIELU KLUCZY TO ZAMEK JEST DO DUPY

0 jacksonking 21.03.2010, godz. 15.06

taki sam pajac jak ona!

0 kacperinho5 27.01.2009, godz. 16.35

bidulka...

0 sitan93 29.10.2008, godz. 01.02

Ostro ja jechal :P

0 tomkus000 23.09.2008, godz. 19.10

ale jej pojechał

0 fastgtr34 03.09.2008, godz. 22.16

Denerwują mnie komentarze tych którzy krytykują Cejrowskiego, dobrze ją pojechał, dziwki robią karierę w tv beztalencia p****

0 asia1106 25.08.2008, godz. 12.00

ona ma na nazwisko FrYKowska...;/

0 lotka22 23.06.2008, godz. 21.29

taaa, jak kobieta uprawia seks, z nową poznanym meżczyzną to dzi..a, a jak facet to robi to jest wszystko ok. Wkurza mnie taka podwójna moralność. Sama nie przepadam za Frytką, ale nie potępiam jej z tego powodu ze uprawiała seks na "pierwszej randce", raczej za to że nie miała oporów zrobic tego przed kamerami. A mieszanie jej z błotem to już gruba przesada. A kto najbardziej ją krytykuje ?? oczywiscie sami faceci. Fajnie taką zarwać na imprezce, wykorzystać, a później zmieszac z błotem?? mam rację????

0 konradeczek 12.06.2008, godz. 19.14

HHHerbatttyyyy... hahahahahahahah

Podobne Maxiory

35

miniatura

Big Brother 4.1: Jola kontra Frytka (ostro!)

24

miniatura

głupoty niczym nie przebijemy

35

miniatura

Jak zwykle interesujący punkt widzenia znane...

68

miniatura

Za swój odcinek o ewolucji, która go wkurza....

54

miniatura

Cejrowski mówi co sądzi o wyborach i niektór...

23

miniatura

Zwiastun filmu "Pojechał, Zobaczył" reż. Mic...

344

miniatura

Dobra akcja ze strony najbardziej znanego po...

140

miniatura

Bardzo ciekawa wypowiedź Wojtka Cejrowskiego.

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.