>  >

FILMÓW W BAZIE 86 248 W POCZEKALNI 53 671

14

Subaru Impreza AWD Drift

Dodany 15.02.2010, 22:53 przez logitechh

Ranking:2,5| Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 26 | Wyświetleń: 72335 | Tagi: (pokaż tagi)subaru drift rajd droga kierowca zakręt

wymaxiorowany przez 11 użytkowników i 3 gości

Komentarze (26)

0 tommi_88 23.02.2010, godz. 20.41

dane techniczne citroena c4 wrc
? ENGINE
Turbocharged
Developed from the EW10J4S engine
Layout: crosswise, tilted 25° towards the
exhaust
Number of cylinders: 4 in line
Aluminium block
Capacity (cc): 1,998
Max power (bhp ? rpm): 320 at 5,500
Max torque (mkg ? rpm): 580 at 2,750


dane techniczne forda focusa rs wrc
Engine: Ford 1998cc Pipo built I4 Duratec WRC engine. Four cylinders, 16 valves. Bore 85mm. Stroke 88mm. Pi electronic engine management system. Garrett turbocharger (with FIA required 34 mm inlet restrictor). Air intercooler. Catalytic converter.

Power: 300 bhp at 6000 rpm.

Torque: 550 Nm at 4000 rpm.


to sa jest wyżej napisanem powinno ci przetlumaczyc ze samochody wrc maja turbosprezarki czyli z ang. turbocharger a po drugie to na pewno nie lataja do 3000 rpm bo ford dopiero przy 4000 rpm osiaga maksymalny moment obrotowy wiec kierowca aby jak najszybciej przyspieszac powinien starac sie jezdzic miedzy 4000 rpm do 6000 rpm czyli uzyskania maksymalnej mocy.

0 GhostRiderGSXR 23.02.2010, godz. 20.07

Coreysick " polska nie mocna Twoja strona. Auto ma kompresor, zamiast turbo. W WRC używane są kompresory, kompresor daje większą moc już przy niskich obrotach, a turbo jak wiadomo tylko przy wysokich co raczej jest mało przydatne w rajdach " To nie forum wieszczy Polskich i nie o ortografie tu chodzi. Hmmm no tak, turbo nie jest przydatne w rajdach bo auta tam lataja do 3000rpm max, nie wiecej, im niższe obroty tym lepiej, brawo za tok rozumowania :)

0 tommi_88 23.02.2010, godz. 15.34

"Just a video I found in my collection, not sure where I got it from. Subaru Impreza with a backfire system to eliminate turbo lag. AWD drifting on a mountain pass" jesli o ten opis filmika ci chodzi to powiedz w ktorym miejscu jest napisane ze to auto ma kompresor, bo o ile znam angielski i znam sie na motoryzacji to napisane jest ze jest to subaru z zamontowanym "backfire system" czyli systemem ktory powoduje że przy odjęciu gazu komputer opóżnia zapłon i silnik wyrzuca spaliny pod bardzo wysokim ciśnieniem przez otwarte zawory wydechowe prosto na T-U-R-B-I-N-E nie kompresor

0 CoreySick 23.02.2010, godz. 11.36

tommi_88, język polska nie mocna Twoja strona. Auto ma kompresor, zamiast turbo. W WRC używane są kompresory, kompresor daje większą moc już przy niskich obrotach, a turbo jak wiadomo tylko przy wysokich co raczej jest mało przydatne w rajdach. A to auto ma właśnie kompresor zamiast turbo, znajdź ten filmik na YT, przeczytaj opis kolesia który to wstawił i nie pie...:)

0 tommi_88 23.02.2010, godz. 01.52

zamontowany ogranicznik dopływu powietrza ( tzw. zwężka) o średnicy 34 mm przed wlotem powietrza do turbosprężark

0 tommi_88 23.02.2010, godz. 01.47

"Takie rozwiązania montuje się w rajdówkach zamiast turbo żeby uniknąć turbo dziury" no normalnie porazka sam zaprzeczasz temu co mowisz,CoreySick tak dla twojej informacji turbo dziura powstaje tylko wtedy jesli ma sie turbo, a te strzaly sa zasluga zamontowania antilaga czyli podtrzymanaia turbo.A jesli chodzi o samochody klasy wrc to najczesciej maja one turbo i jedyne ograniczenie w stosunku do niego to

0 GhostRiderGSXR 21.02.2010, godz. 23.14

Baardzo chętnie, niestety nie posiadam Evo ....

0 CoreySick 21.02.2010, godz. 16.48

GhostRiderGSXR, ok to wstaw klatkę do swojego 450 konnego Lancera i się spotykamy w grupie N xD

0 GhostRiderGSXR 21.02.2010, godz. 15.28

" CoreySick " Widze, że nie mam z kim dyskutować. Nie wiem jak Twoja wiedza, ale moja opiera się w wiekszości na praktyce, za kółkiem, na ulicy i torze, wiec daruj sobie. Objeździłem bardzo wiele unikatowych aut, mam także przyjemność posiadać jedno z nich, także podejrzewam, że wiem spoooro więcej od Ciebie na temat powerslajdów i prowadzenia auta.... Jeżeli twierdzisz, że nie, to zapraszam na TP albo inne miejsce, może będzie nam dane się zmierzyć.

0 CoreySick 21.02.2010, godz. 09.13

GhostRiderGSXR, co do tego auta to akurat nie posiada ono turbo, znajdź ten film na YT i przeczytaj opis napisany przes tego kto wrzucił ten film na YT. I po co mi piszesz o powerslide'ach, to czy auto wyjedzie na kraniec asfaltu to raczej kwestia szybkości z jaką wchodzę w zakręt a nie mocy silnika, wyjść na kraniec jezdni to ja mogę maluchem, pozostaje tylko kwestia powrotu na jezdnię. Widzę że twoja cała wiedza opiera się na filmikach z internetu i fascynacji Blockiem, obejrzyj filmik z Blockiem który dodałem, może trochę ochłoniesz, bo chyba myślisz że filmik Blocka jest robiony bez cięć.

Podobne Maxiory

47

miniatura

Jazda ulicami miasta z zawrotną prędkością i...

30

miniatura

Budowa nowego Subaru przez firmę Crawford Pe...

67

miniatura

Jim Clark - skok przy 136 mph. Rajd Irlandii.

10

miniatura

Krótkie video z testów Subaru impreza N14 w ...

25

miniatura

Odpowiedz na Ferrari i Dodge. Zimny silnik.

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.