>  >

FILMÓW W BAZIE 84 831 W POCZEKALNI 52 254

48

Ekstremalnie niski przelot polskiego pilota

Dodany 12.05.2010, 06:07 przez CoreySick

Ekstremalnie niski przelot polskiego pilota.

Ranking:5| Kategoria: Extremalne | Komentarze: 16 | Wyświetleń: 54322 | Tagi: (pokaż tagi)antonov an26 niski przelot polak pilot precyzja

Komentarze (16)

0 makaveli8418 13.05.2010, godz. 22.20

juz w Smoleńsku pokozali jak umieja nisko latac

0 czesiu121 13.05.2010, godz. 11.02

nigdy nie grałem w tibie i prawie w ogóle nie gram w żadne gry na kompie, uprawiam rozmaite sporty od boksu po dh czy fr na bilardzie skończywszy, i nie robie tego żeby się pochwalić, lubię to i sport sprawia mi frajdę i to co robię nie uważam za ekstremalne chociaż dwa z tych sportów do takich są zaliczane i zdarzało mi sie mieć poważniejsze urazy i wiem co to ból jak coś nie wyjdzie. Spytajcie tego pilota czy zrobił coś ekstremalnego, pewnie odpowie ze: nie robię to co jakis czas a kolega nawet niżej lata. Dla niego to już rutyna. Może całe halo wynikło z tego że punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia, chodzi mi generalnie o to ze ktoś na desce skoczy z krawężnika i już uważa sie za ekstremalnego gościa. Pozdro dla tych co potrafią dyskutować a nie tylko siać prostactwo i bluzgać na ludzi.

0 jmartini1511 13.05.2010, godz. 01.09

nono dobry jest koles polsvy piloci to czolowka swiatowa jedni z najlepszych takze jest sieczyn chwalic ja bym pewnie wmajtki tam narobil bardz odwazny maner chiwlanieuwagi i totalna katastrofe nice one respect

0 wojtas256 12.05.2010, godz. 23.01

a jeśli chodzi o nadużycie słowa "Kur.." to jest to poprostu przyzwyczajenie, podobnie zresztą jak nie ktorzy mowią ciągle ".. i wiesz" "..no wiesz" lub "ten" :P przeklinanie jest zwyklym przyzwyczajeniem i bardzo ciezko sie go oduczyc wiec to tez trzeba zrozumiec:) cos jak rzucenie palenia heh pozdro

0 wojtas256 12.05.2010, godz. 22.56

Czeciu121, takie mamy czasy ze jesli ktos robi cos extremalnego, cos co naraza go na smierć, uwazany jest za mega goscia poniewaz swiadczy to o jego mocnej psychice, czasami tez swiadczy o totalnej głupocie ale to juz zalezy od sytuacji:) spójrzmy choćby na gosci z xfighters, oni narazają sie co kazdy skok i to ludziom się podoba. ja tez lubie robic extremalne rzeczy bo dziei temu odowadniam sobie ze jestem w stanie zrobic cos zajebistego, czym bede mogl sie pochwalic:) chyba sie za bardzo rozpisalem heh

0 puchtyss 12.05.2010, godz. 21.28

czesiu ma racje newton98mn ty pier.dolisz. KAŻDY PILOT WOJSKOWY MUSI POTRAFIĆ WYKONAĆ TAKI MANEWR!!!!!!!!!!! To jest jego praca! : O ćwiczy to latami. nhl1992 ty lepiej wracaj do trzepania przed tibia. Gdybyś śledził info a nie słuchał papke informacyjną to byś wiedział, że piloci mieli wszelkie ostrzeżenia na przyrządach. Ruscy nie mają nic do tego.

0 NHL1992 12.05.2010, godz. 19.59

takich mamy pilotów i nie wirze że smoleńsk to wina pilota ruski to zrobiły ale otym dowiemy sie za 30 lat

0 tomasz71 12.05.2010, godz. 18.39

bo smolensk to za malo

0 kl3juuu 12.05.2010, godz. 18.29

kupa w majtkach. >>5<<

0 czesiu121 12.05.2010, godz. 18.01

Kamykpop - ten koleś podał jakiś argument bynajmniej i muszę przyznać mu racje, co wcale nie zmienia faktu że ciągle gada sie o różnych pierdołach że są ekstremalne, ale niektóre dzieci neo potrafią tylko bluzgać

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.