>  >

FILMÓW W BAZIE 84 573 W POCZEKALNI 51 996

18

Potomkowie Polaków z Brazylii cz.2

Dodany 28.02.2011, 21:56 przez Targun

Ranking:3| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 20 | Wyświetleń: 45375 | Tagi: (pokaż tagi)potomkowie polaków brazylia ameryka południowa

Komentarze (20)

0 Targun 06.03.2011, godz. 23.41

Nudzisz mnie dziecko...Chyba sobie wziales moje slowa do siebie, bo pierwszy post bez przeklenstw(choc krotki)...Widze ze chcesz miec ostatnie slowo...Droga wolna...

0 Targun 04.03.2011, godz. 18.30

Nie wiem czy to prowokacja, czy naprawde nie widzisz tego tekstu o ktorym mowie, ale jesli na serio nie widzisz to jestes...(niech sobie kazdy doda co chce)Na poczatku chcialem cie poprostu doprowadzic do porzadku.Teraz tylko czytam twoje posty i wnioskuje kim jestes.Z tego jak piszesz i co piszesz, przypominasz mi pana(a raczej dziecko) ktory zawsze na dworcu w katowicach prosi mnie o pare groszy.Smieszne sa twoje proby odpowiedznia mi w jak najbardziej chamski i wiesniacki sposob.Wydaje ci sie, ze tak samo jak twoim kolega z otoczenia, impinuja mi zdania bez sensu i skladu ale z jak najwieksza ilosca wulgaryzmow. Reasumujac, zyjesz w swoim swiecie chamstwa, braku jakichkolwiek wartosci i kultury i stykajac sie z normalnym czlowiekiem umiesz tylko odpowiedziec chamstwem.Dziekuje

0 Targun 03.03.2011, godz. 22.06

yhy, pisz sobie:}Na zdrowie, bo widze ze nerwy w strzepach masz hehe . Wiem ze nie masz mozgu i nie wymagam wiele od ciebie, ale cofnij sie pare postow do tylu, a zauwazysz ze obrazasz wszystkich uzytkwnikow maxiora, w tym mnie.

0 Targun 03.03.2011, godz. 21.07

Widze ze nie zauwazyles iz zakonczylem rozmowe.Zaczynasz pisac pod moimi filmikami swoje "madrosci" a to juz przesada... Rozumiem ze inaczej mi"oddac" nie potrafisz, ale troche godnosci i honoru. Na przyszlosc dam ci dobra rade. Nie pisz juz i nie wymyslaj nowych obelg w moja strone, bo ktos z gownem zamiast mozgu mnie nie obrazi, ani nie wyprowadzi z rownowagi.Dziekuje

0 Targun 03.03.2011, godz. 17.59

Nie zaprzeczasz temu co napisalem... To wiele mowi.Temu Panu juz podziekujemy :P

0 Targun 02.03.2011, godz. 23.33

Przemo, z twojej wypowiedzi mozna wywniskowac, z prostej dedukcji, nastepujace rzeczy:

-Nie jestes w stanie czytelnie pzrelac swoich mysli na papier
-Przy kazdym, nawet najprostszym slowie, uzywasz korektora pisowni
-Nie opanowales interpunkcji
-Nie umiesz nad soba zapanowac

W planach mialem puente, ale szkoda mi wiecej czasu na ciebie Misiu :)

0 Wolfhorsky 02.03.2011, godz. 22.32

Żal mi Twoich rodziców. Lepiej się więcej ucz, bo Ci kabelek odłączą...

0 belmondo17 02.03.2011, godz. 14.44

ja wyjebane mam ;)

0 arturcyb 01.03.2011, godz. 22.44

Wolfhorsky, pamientasz. ( BANANY )

0 Wolfhorsky 01.03.2011, godz. 20.54

arturcyb - właśnie poniższą wypowiedzią potwierdziłeś moje przypuszczenia.

Podobne Maxiory

23

miniatura

Zapis spotkań i działań przeprowadzonych w B...

52

miniatura

Bramki Polaków w ligach zagranicznych.

55

miniatura

Czarni potomkowie polskich legionistów. Kol...

58

miniatura

Tak policja wychowuje graficiarzy piszących ...

35

miniatura

Oglądając ten filmik nie raz nasunie ci sie ...

307

miniatura

Filip Chajzer w Dzień Dobry TVN sprawdza wie...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.