>  >

FILMÓW W BAZIE 83 803 W POCZEKALNI 51 226

371

Kolejny ostry ojciec na osiemnastce

Dodany 07.05.2012, 16:59 przez dawid2711

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 7 | Wyświetleń: 175337 | Tagi: (pokaż tagi)osiemnastka ojciec żart bicie pasem

0 artursnajper 12.05.2012, godz. 19.27

czemu nikt go nie obił ?

0 kaczan1985 08.05.2012, godz. 19.59

Ten facet powinien dostac po tym takiego kopa ale na morde...Ona może i jest głupia ale ma do tego prawo bo jest młoda a koniec konców nie wyrządziła nikomu krzywdy...ten frajer jee...ny za to jej wyrządził wielką wyzywajac od szmat przy zn ajomych!!!Dziad pieprzony powinien tam zostac odrazu obity na tej imprezie...

0 kris66pl 08.05.2012, godz. 14.56

Nie kumam akcji,z tym co go pasem wale cos jest nie tak ? Kur@@@wa to jest osiemastka sa jaja sa glupie zabawy,ja mialem gorsze katusze niz kopanie po dupie,jakby moj ojciec sie tak zachowal to nigdy wiecej nie zamienil bym z nim slowa jak tak mozna....zwykly cham i prostak,a tak na marginesie Co ojciec robi na 18sce swojego dziecka ?:)

+1 onczylija 08.05.2012, godz. 09.11

dobrze jej powiedzial z checia sam bym jej takiego kopa przywalil jak sie nie potrafi bawic to na pole krowy pasc durna dziunia myslala ze jest fajna a tu ZONK....

0 seutes 08.05.2012, godz. 01.44

Bardzo dobrze, Brawo dla tego Pana. Pojechał po niej bo pewnie inaczej by do tej durnej baby nie dotarło ze tak się po prostu nie robi.

-2 Black85 08.05.2012, godz. 00.34

Koleś więsniak pier67lony On przesadził

+1 demienz 07.05.2012, godz. 18.28

facet ma rację... tak nie zachowuje się kobieta. Choć jego reakcja trochę zbyt przesadzona.

Podobne Maxiory

58

miniatura

Tak się robi viral na kilka milionów!

31

miniatura

Brzydki napis z tyłu samochodu i ciśnienie t...

39

miniatura

Grzegorz Halama przedstawia mBank.

72

miniatura

Jazda bez trzymanki. :)

77

miniatura

Była już matka roku, czas na ojca roku.

122

miniatura

I jego prawidłowa reakcja na zachowanie idio...

62

miniatura

Żonka z dzieciakiem robią żarcik tacie. Zaba...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.