>  >

FILMÓW W BAZIE 83 892 W POCZEKALNI 51 315

219

Audi R8 vs Kawasaki Ninja ZX10R

Dodany 20.10.2013, 03:52 przez gorylpudziana

Ranking:5| Kategoria: Motoryzacja | Komentarze: 5 | Wyświetleń: 99172 | Tagi: (pokaż tagi)wyścig szybkość audi wyprzedzanie

0 etiaxs 21.10.2013, godz. 23.28

Co to ma być? Skąd te prędkości na tym filmiku praktycznie każdy samochód włącznie z ciężarowymi jedźe ponad 130 w pewnym momencie audi jedzie za fiatem na blacie ponad 150 tylko że poruszają sie może ok 100 spoko fake

+1 Trojan21wwa 20.10.2013, godz. 14.05

Wiadomo ze na zakretach taki samochod jak r8 moze smigac duzo szybciej ale takze motoctyklista nie wykazal sie megaumiejetnosciami wchodzenia w zakrety ( z drugiej strony na kolanko nie zejdzie przy takim ruchu). Jest jednak jedna WAŻNA RZECz ktora sie stała na tym filmiku. Podziekowanie i wzajemny szacunek:)

0 wawrzynek5 20.10.2013, godz. 12.47

Tu nie bylo pro zawodnikow :)

0 Pride876 20.10.2013, godz. 11.07

zapraszam tego nadmuchanego palanta z r8 na wyscig do isla of man. Co prawda tam auta raczej sie njie scigaja :D ale moze zrobia wyjatek i zobaczy jak tamte chlopaki na deszczu wyciagaja ponad 300km/h na waskich drogach. Polecam filmik tu na maxiorze jazda na krawedzi

0 simon15007 21.10.2013, godz. 18.33

@Pride876: Tylko że na tym wyscigu sa zawodowcy a wiec nie mozna tak tego porównywac. Ogolnie to goscie na motorach mieli zonka bo gdyby nie ruch uliczny to by tylko ta r8 z tyłu ogladali. A tak ogolnie to i kierowca r8 i Ci na motorach to kretyni zeby z taka predkoscia przy takim ruchu z taka predkoscia jechac i narazac innych.

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.