>  >

FILMÓW W BAZIE 84 051 W POCZEKALNI 51 474

16

Katamaran

Dodany 29.06.2006, 16:10 przez MercX

Tego typu filmikow na maxiorze jeszcze nie było, ale mogę się mylic. Postaram sie cos znalezc o prawdziwych ogromnych katamaranach i trimeranach :)

Ranking:3| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 13 | Wyświetleń: 12502 | Tagi: (pokaż tagi) Katamaran

wymaxiorowany przez 7 użytkowników i 9 gości

Komentarze (13)

0 wroto 28.08.2006, godz. 23.59

WINDSERFER odp: patent żeglarza jachtowego wystarczy ale katamarany to na naszych wodach ciągle żadkośc...

0 WINDSERFER 01.08.2006, godz. 17.41

mam putanie chce sobie zrobić patent żeglaża jachtowego i moje pyttanie przmi tak czy trzeba jakiś jeszcze papierów żeby muc pływać na katamaranire

0 Sworek25 01.08.2006, godz. 15.23

Mam pytanko kto z was plywa na kadecie albo laserze ten kto pływa na takich klasach to wie że to jest extremalne ze podnosi poziom adrenaliny jak ci na morzu zawije taka 5 to masz juz mokre gacie ale nie z powodu że sie zlałeś ze strachu z powodu że zostałeś obryzgany falą pływam już 4 lata i tylko 2 wywrotki na moim koncie <spoko> Alpier masz racje oby tak dalej .

0 Alpier 30.07.2006, godz. 20.50

uwazam ze ten film powinien sie znaleźć w dzile extremalne ponieważ pływania na katamaranie a szczególnie regatowe jest extremalne (adrenalina sie podnosi) film pierwsza klasa wiecej takich

0 hubertb 26.07.2006, godz. 18.35

laska_pn_1 ->nie musisz wymieniać patentów,po prostu trzeba tylko sprawdzić nowe uprawnienia,ale jeżeli jesteś powiedzmy strenikiem jachtowym i masz wypływaną odpowiednią liczbę godzin kapitańskich na morzu to możesz się ubiegać o sternika marskiego (będąc str. morskim na kapitana żegloogi)

0 ja123qaz 26.07.2006, godz. 11.25

no to super sprawa jest...plywalem pare razy na tornado....5

0 laska_pn_1 26.07.2006, godz. 11.05

mam pytanie a nawet dwa!pierwsze to do kiedy trzeba wymienic stare patenty na nowe?zadalem to pytanie bo widze ze jest troche ludzi pływajacych. drugie pytanie to jaka to piosenka w tle leci?

0 MercX 25.07.2006, godz. 23.23

Mieszkam na mazurach wiec jako tako zeglowanie to dla mnie nie nowosc, zawsze marzylem zeby oplynac swiat na kilkudziesiecio metrowym katamaranie, zaje*** sprawa.

0 Karolek205 25.07.2006, godz. 22.56

Moga mowic to co robia... jak jestes nikim i niec Cie nie interesuje to napewno nic ciekawego na maxiorze nie napiszesz...

0 Soho 25.07.2006, godz. 16.22

jak ktoś coś wstawi na maxiora to od razu wpisują sie mistrzowie którzy sie chwalą jacy to oni nie są. ja tam znam mistrza świata w sraniu na odległośc!

Podobne Maxiory

198

miniatura

Niesamowity widok. :)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.