>  >

FILMÓW W BAZIE 84 065 W POCZEKALNI 51 488

66

Beatbox

Dodany 25.10.2006, 21:34 przez bojfrend

Ranking:5| Kategoria: Muzyka i taniec | Komentarze: 74 | Wyświetleń: 77038 | Tagi: (pokaż tagi) Beatbox

wymaxiorowany przez 6 użytkowników i 60 gości

Komentarze (74)

0 diil28 04.09.2007, godz. 20.43

jestem od niedawna na tej stronce i ten koleś jest tu dla mnie jeden z lepszych.

0 radekczyz7 31.01.2007, godz. 10.08

koleś wymiata jest wyczesany najlepie robi po 21 sekundzie 5555555555

0 Racy45 21.01.2007, godz. 20.18

BARDZO DOBRY KOLES RESPEKT DLA NIEGO DAJE 5 :>

0 arcusic 19.01.2007, godz. 18.51

koles ma styl...ma warunki...i robi naprawde zajebisty beatbox...wielkie 5!

0 2nz73dwo 18.01.2007, godz. 21.10

Jak nazywa się konkretnie remix The White Stripes - Seven Nations Army?? please napiszcie bo szukam tego wszędzie, a nie moge znaleść.

0 Muffa18 14.01.2007, godz. 23.06

Koleś jest THE BEAST :P nieźle wymiata... a to z gradłem <wow> niewiedziałem ze takie cos tez mozna zrobić :D :P

0 trusiu_13 14.01.2007, godz. 14.09

dobry jest:P 5 za sample :)

0 ukulaj 14.01.2007, godz. 09.12

k...a to jest zaje....y beatbox gościu zapie....a jak dziki ku...a gdzie on sie tego nauczył????????????????????????????

0 yoh_asakura 10.01.2007, godz. 15.28

zaj******* fajne dźwięki gościu tworzy -> respect ja beatbox`uje w kazdej wolnej chwili ;| ale ten gościu jest przy mnie bogiem pokłony

0 uma123 04.01.2007, godz. 21.01

DObra maski spróbuj tworzyć jeden dżwięk potem drugi robiac to rytmicznie i przy tym łap powietrze i wszystko za pomocą ust heh żal mi ciebie koleś. a za filmik 5

Podobne Maxiory

274

miniatura

Tom Thum uzbrojony tylko w mikrofon przesuwa...

53

miniatura

Bardzo dobry beatbox w wykonaniu grupy art-h...

67

miniatura

mapeciki a potem star wars xD jak dla mnie b...

55

miniatura

Niesamowite wykonanie utworu Led Zeppelin Wh...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.