>  >

FILMÓW W BAZIE 84 229 W POCZEKALNI 51 652

83

Mentos + Cola = wspaniałe show

Dodany 31.10.2006, 17:43 przez gumas666

Ranking:5| Kategoria: Extremalne | Komentarze: 72 | Wyświetleń: 182220 | Tagi: (pokaż tagi) Mentos Cola wspaniałe show

Komentarze (72)

0 19Piotrek08 10.09.2008, godz. 16.07

Nawet nawet 4

0 zahija 07.04.2008, godz. 22.18

ile oni tego uzyli i ile za to zaplacili? lol

0 Ghidorah 20.12.2006, godz. 15.20

jarek a nie słyszałesz o czymś takim jak ciśnienie??W szklance go nie ma a w butlce jest mały otwór i ciśnienie ma jak się rozładować inaczej jak przez taki wybuch.Dziwne że mnie za bajtla coś takiego wychodziło,a tobie nie chce??

0 Henroj 07.12.2006, godz. 22.44

To się powinno żucić o ziemię... to wtedy ładnie wyrąbie... wsadzić mentosy do coli... zakręcić... i o ziemie walnąć... to wtedy ładnie poleci...

0 cynamon25 04.12.2006, godz. 21.36

Moment od 1.10 i jakieś 15sek. wystrzałów zgranych z rytmem rewelka

0 Jaras90 03.12.2006, godz. 22.43

No i tyle Coli i Mentosów na marne... ech...

0 kasik91 03.12.2006, godz. 16.45

wydaje mi sie ze to jest troszke fotomontarz....ehh....ale moge sie mylic...

0 Teneger 29.11.2006, godz. 18.01

to już było z 5 razy ale fajne:)) daje 5

0 darx23 26.11.2006, godz. 15.00

hehe:D dobre..;] musze sprobowac..:]

0 xxxxDAREKxxxx 25.11.2006, godz. 20.36

Fajne ale ja z kolegiamy zamiast mentosow wrzucislimy witamine C cala tubke do MAX Coli efekt byl znakomity:D z mentosami jeszcze nie prubowalem ale kiedys sie sprubuje:) PozdrO for all

Podobne Maxiory

57

miniatura

Stary trik z cola i mentosem znamy wszyscy, ...

36

miniatura

Co sie dzieje jak mentosy popijamy cola :P

19

miniatura

Fellon chciał być tacy jak cała reszta na Yo...

91

miniatura

Mama popsuła swojej córce plany ;)

174

miniatura

Na Mentosa możesz liczyć nawet kiedy zobaczy...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.