>  >

FILMÓW W BAZIE 84 065 W POCZEKALNI 51 488

36

Nike - Beach soccer

Dodany 03.11.2006, 00:26 przez mikulcowamajka

:D Nie ma to jak plaża :D

Ranking:5| Kategoria: Sport | Komentarze: 34 | Wyświetleń: 55759 | Tagi: (pokaż tagi) Nike Beach soccer

wymaxiorowany przez 7 użytkowników i 29 gości

Komentarze (34)

0 kamillo280 17.12.2006, godz. 19.09

niezly filmik malo trikow ale 5 za film

0 szredzio 17.12.2006, godz. 13.22

Ronaldo nie nadaje się na bramkarza :/ za filmik 5

0 danos13 07.12.2006, godz. 16.35

fajny filmik dam mu az >>4<<

0 ZaRule 02.12.2006, godz. 20.38

jasiu widac ze zamiast mozgu masz smietane. i tak samo 6087112 to jest reklama a nie pokaz trickow<lol2> a filmik wporzo 4

0 rambo2006 30.11.2006, godz. 15.17

6087112 no widzisz ale brazylijczycy zdobyli puchar świata w nodze plazowej a to nie ma różnicy czy ci na murawie czy na plazy jezeli nie lubisz tych na trawie to pewnie nie lubisz tych na plazy

0 BAZYLISZEK22 29.11.2006, godz. 16.23

Ronaldo te piękne szmaty filmik 5

0 Deszczyk19 29.11.2006, godz. 15.47

24 lata ... ortografia superrr, przestań grać a zajmij sie nauką , bo skoro tak dobrze grasz to nic ci sie nie stanie...;/ filmik oczywiście 5 !

0 rumpe 28.11.2006, godz. 19.18

ej co to za muzyczka?? Ktos wie??

0 wrona_toja 28.11.2006, godz. 18.56

a jak tak jasiu naprawde dobrze grasz to nakręci filmik i podaj link <lol2>

0 wrona_toja 28.11.2006, godz. 17.37

tak Jasiu ja też tam byłem i grałem z wami <lol2> na plazy się gra lajtowo bo można się pokiwac dużo ale najlepiej sie gra na profesionalnym boisku ale spoko filmik daje 5 (troche za krótki)

Podobne Maxiory

14

miniatura

Piłka Nożna na plaży ...

20

miniatura

Zobaczcie że nie tylko piłka nożna jest pięk...

59

miniatura

To Się Nazywa Freestyle !!!

24

miniatura

zajefajne CANTONA Ronaldo jest git

45

miniatura

efekt ostatnio dodanego filmiku. enjoy.

22

miniatura

Świetna reklama na pewno wszystkim znanej fi...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.