>  >

FILMÓW W BAZIE 84 839 W POCZEKALNI 52 262

108

Darth Vader

Dodany 18.11.2006, 21:09 przez TrAnE1955

Opera wedlug Dartha Vader'a i jego kompanii

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 69 | Wyświetleń: 80232 | Tagi: (pokaż tagi) Darth Vader

wymaxiorowany przez 7 użytkowników i 101 gości

Komentarze (69)

0 sebeg222 05.01.2007, godz. 23.03

Mi tam sie podoba daje 4 xD za dobre checi drygenta ;))

0 parxer 04.01.2007, godz. 15.35

ej no kur*a...
to jest fajne...i mordoklejka ma racje :D
kazdy kto uwaza ze jest to glupie jest cwelem i debilem:D
a jezeli ja jestem.. to moja matematyczka jest generał USA;P

0 Masteruus 04.01.2007, godz. 13.03

No może być ...Ale mogło być lepsze:)

0 DRANICHO 01.01.2007, godz. 12.49

lego rox xD <balblablabla>

0 maciek3434 29.12.2006, godz. 09.29

niezbyt fajne daje 2 !! !

0 cieciu1992 28.12.2006, godz. 12.07

fajny filmik co nie lepiej dereguje niz profesjonaliści

0 ky_kiske 27.12.2006, godz. 23.48

ze lego to dam 7(wzglad na dziecinstwo);
ze muza dam 1( nie muj styl-LP); srednia:4

0 SpideR_17 26.12.2006, godz. 23.13

nie za specjalne nie widze w tym sensu ,nawet nie bede ocenial

0 neo23 26.12.2006, godz. 18.30

ale z was glaby nie widzicie ze to sa klocki lego debile

0 wojborinio 26.12.2006, godz. 17.47

HeHe to filmik z gry lego starwars II :D ale i tak swietne ;)

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.