>  >

FILMÓW W BAZIE 85 468 W POCZEKALNI 52 891

29

The Rolnik Stones - Gdzie jesteś gdzie

Zespół który parodiuje disco polo ;)

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 30 | Wyświetleń: 241471 | Tagi: (pokaż tagi) Rolnik Stones Gdzie jesteś gdzie

wymaxiorowany przez 5 użytkowników i 24 gości

Komentarze (30)

0 xedixx 05.11.2008, godz. 22.03

ale wy jestescie daremni... chlopaki robia sobie jaja i maja odwage zeby sie pokazac... co wiekszosc z was tez jest takimi mułami? na lekcji cichutki w domu grzeczniutki na dwor nie idze bo ma sie uczyc... na ch*uj takie zycie trzeba sie powydurniac :D

0 Tafariel 03.10.2008, godz. 13.07

vaclav ma racje. Dla przypału!!! >>>5<<< byście to puścili wieśniakom to by się też bawili xD J*bac disko z polo!!!

0 wojtek018 16.01.2008, godz. 15.31

Zall... By chociaz sie nauczyli spiewac...

0 Duelist 17.10.2007, godz. 13.10

Hehe no proste ;p Kolesie z Tarnowa xD Marcinka i okolice hehe xD

0 mandragora80 05.06.2007, godz. 00.02

jaki tam paryz, tarnow hehehe i troche lipa ten bojzbend zlatuje

0 onnyxx 14.05.2007, godz. 09.03

widac ze polska ma nowy bandboys

0 Kubata88 12.05.2007, godz. 22.05

Fota z Paryża jest spox ... 3

0 hauerr 09.05.2007, godz. 17.19

dobre nagranie do przełączenia

0 popierdolce 06.05.2007, godz. 22.56

Jakie to żałosne, lipa straszna ale za fotkę z Paryża daje 2 :D

0 many11 06.05.2007, godz. 09.44

spoko najlepszy to ten w zielonej. 55555555

Podobne Maxiory

16

miniatura

Filmik z występu ciekawej grupy muzyków

15

miniatura

Następny Teledysk Grupy"The Rolnik Stones".....

53

miniatura

Małpa o takiej o wysokości... :D

6

miniatura

Ciekawa reklama, poruszająca ważny problem.

103

miniatura

Pytanie się ludzi gdzie jest dany sklep itp....

42

miniatura

Ten Gość to musiał ohooo bardzo długo ćwiczy...

53

miniatura

Gdzie jest krzyż? Gdzie są buty? Ten krzyż t...

73

miniatura

Zaorał pole, bo ludzie ciągle na nim parkowa...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.