>  >

FILMÓW W BAZIE 83 884 W POCZEKALNI 51 307

42

You Are Not Alone - Husky

Dodany 01.03.2007, 18:25 przez nasty_girl18

Ranking:5| Kategoria: Ciekawostki | Komentarze: 56 | Wyświetleń: 43162 | Tagi: (pokaż tagi) Alone Husky

Komentarze (56)

0 tosca_303 06.09.2008, godz. 12.37

azaril ty glupoty gadasz huski potrzebuje przestrzeni nie mieszkac klatce musimy miec duzy wybieg i tgrzeba tez znim duzo biegac mimo tego w mieszkaniu pozatym jest dla niego zagoraco bo on siersc i futro jesli bedziesz znim, a pozatym mam huskiego mam wybieg dlan iego i dziennie rano i wieczorem jerze z nim 50 kg wiec \sam nie wiesz co mowisz

0 bartek235 08.07.2008, godz. 12.51

bardzo fajne psy

0 Konsurk10 08.11.2007, godz. 19.14

Piekny filmik naprawde wyciskacz lez serio mowie taka opiekunczosc... poplakalem sie naprawde piekne ja moze niedlugo bede mial pieska ale bernardyna :)

0 Azaril 31.10.2007, godz. 21.18

Ludzie jak was czytam to nie wiem czy śmiać się czy płakać...
1. psa jak się nie wychowa, to pozostaje psem niewychowanym a nie szczeniakiem;
2. husky uciekają ponieważ bardzo niedaleko im do wilków, co za tym idzie lubią dominować i są bardzo niezależne dlatego potrzebują opiekuna o silnym charakterze który będzie umiał je zdominować (i absolutnie nie chodzi tu o bicie!) i wychować
3. Husky są brane do ciągnięcia sanek ponieważ są psami bardzo energetycznymi to znaczy że jak nie wyładują swojej energii to się meczą jeszcze bardziej niż przy pracy!
4. Jeśli ktoś uważa że psy nierasowe są do dupy, to widać jak bardzo kocha zwierzęta:/ żal mi takich ludzi!
5. nieprawda, że husky będzie się w mieszkaniu męczył. on potrzebuje ruchu, więc co mu za różnica, czy siedzi w mieszkaniu czy w domku? To czy się mećzy czy nie, zależy od właściciela, dokładniej od tego, ile zapewni mu pracy. Mieszkam właśnie w mieszkaniu i moim następnym psem będzie właśnie husky na milion procent, będzie ze mną chodził na agility, poza tym będę zabierać go na konie w tereny i biegać, więc nie widzę problemu.

0 LukiBee 24.10.2007, godz. 13.38

Tak psy sa madre mam 3 psy i mam doswiatczenie podhalany sa slodkie ale jak szczeniaki to troche agresywne ale jak sie ich tego wyuczy to juz nie sa a polskie ogńcze sa dzikie jako szczeniaki moja nora szczy jak ktos do niej przyjdzie ale to szczeniak
a za filmik 5 bo lubie psy

0 wasyzdas 01.08.2007, godz. 13.53

Husky to głupie psy. Wiem o tym z własnego doświadczenia. Miałem takie dwa. Teraz mam owczarka niemieckiego i podhalańskiego. Te są naprawde mądre :)

0 redberry 27.05.2007, godz. 10.12

boshe co za ludzie, czy pies jest agresywny czy nie zalezy od wychowania, mozesz zrobic agresora z jamnika pudla presty itd. nie kazdy pies danej rasy jest agresywny zwlaszcza ze agresywne psy wylancza sei z hodowli

0 cma432 20.05.2007, godz. 19.53

suomi ty idjoto masz 26 lat i myślisz, że huskie są agresywne duuurzo się mylisz mam 14 lat i raczej wiem o nich więcej jak ty bo mam huskiego (wabi się Ares).....
a jeśli mi nie wieżysz to wejdz na jakąś stronke o tych psach

0 cma432 20.05.2007, godz. 19.38

suomi ty idjoto masz 26 lat i myślisz, że huskie są agresywne duuurzo się mylisz mam 14 lat i raczej wiem o nich więcej jak ty bo mam huskiego (wabi się Ares).....
a jeśli mi nie wieżysz to wejdz na jakąś stronke o tych psach

0 DraniuDBWA 13.05.2007, godz. 22.38

a tak ogolnie, to kazdy pies ma w swoim zyciu okres, kiedy bedzie chcial zdominowac wlasciciela, i jesli wtedy sie psu nie pokaze gdzie jego miejsce, to jestesmy przegrani... :p

Podobne Maxiory

89

miniatura

Bardziej jak kotek niż piesek ;)

111

miniatura

Husky i trzepczka - niczego więcej nie potrz...

37

miniatura

Husky próbuje śmigać na 3 nóżkach.

17

miniatura

Najpiękniejszy hymn świata śpiewany przez fa...

17

miniatura

Dobra zabawa dwoch ulubiencow domu

29

miniatura

Typ bardzo się z tego ucieszył ;]

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.