>  >

FILMÓW W BAZIE 83 911 W POCZEKALNI 51 334

56

Kobieta Za Kierownicą

Dodany 03.04.2007, 18:35 przez Receptorka666

Dać babie samochód :d

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 37 | Wyświetleń: 171202 | Tagi: (pokaż tagi) Kobieta Kierownicą

Komentarze (37)

0 UnDeRoUnD 26.04.2008, godz. 20.36

Szkoda Samochodów a szczególnie tej Mazdy RX-8,Skody fabii i Hondy Civic

0 Ben23 21.01.2008, godz. 22.46

to moja mama jak zdaje prawko :P xD

0 speco 01.11.2007, godz. 13.01

szkoda ze takie krotkie;( :P

0 skuter88pl 20.09.2007, godz. 14.11

tak to tylko kobieta potrfi hahahahaha!!

0 zawisza1 09.06.2007, godz. 09.24

fajna mazda RX-8 ten róż też fajny zastanawiam się jak ona na tym 3 zdjeciu tak wjechała :P

0 Adrian909 07.06.2007, godz. 19.06

Cała prawda o kobietach za kierownicą.
Sam w swoim życiu widziałem pare przypadków w których kobiety robiły niewyobrażalne żeczy z samochodem.

0 edziaaa 03.06.2007, godz. 18.46

samochodzik fajny :D >>>5<<< ;P

0 gosiunia90210 01.06.2007, godz. 17.53

kobitki wymiatają ;p ciekawe jakie ja numery będę odwalać:D
P.S. Różowy samochodzik z logo hello kitty fajny

0 Dragon_92 01.06.2007, godz. 10.42

hehe kobieta + gablota = lipa. ale są wyjątki. jak choćby pani w czarnym audi a4 na KR'ach z którą miałem ostatnio przyjemność troszke się pościgać - cza przyznać niektóre kobiety mają jaja :)

0 przemo04 31.05.2007, godz. 16.53

ja tu żadnego fotomontażu nie widzę ! ! co do 1
fotki był tu filmik jak babka wyrąbała samochód na grzbiet xDD

Podobne Maxiory

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.