>  >

FILMÓW W BAZIE 84 049 W POCZEKALNI 51 472

17

DearS - Summer Rain

Dodany 15.07.2007, 19:13 przez kazik1

;)

Ranking:3| Kategoria: Manga i anime | Komentarze: 8 | Wyświetleń: 16228 | Tagi: (pokaż tagi) DearS Summer Rain

0 smok1092_II 19.07.2007, godz. 22.22

eeee nie rozumiem dlaczego ciołku ale nie ma za co ale nie zwracajcie uwagi na bledy jakie popelnilem w nazwach anime :P klawisze cos sie rąbią

0 rukario16 16.07.2007, godz. 20.32

anime spoko się zapowiada :D wie ktoś skąd można pobrać?? Jakby co to na GieGie niech mi linka pośle z góry dziękuję<<<5>>>

0 rockman 16.07.2007, godz. 11.21

smok1092_II ciołku!! miałem ściągać ale dzięki tobie wiem już o co chodzi DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

0 klucznik 16.07.2007, godz. 11.21

... muzykę da sie przeboleć po za tym czytałam że fabuła jest znośna tak jak już wcześniej nie którzy wymieniali... chociaż ja wole renka ,noga mózg o ścianę;]

0 smok1092_II 16.07.2007, godz. 09.23

gizmo juz mnie uprzedzil ale tez zwrocilem uwage ze fabule tego anime jest podobna do chobits i oneagi teachet/twins :P to dobrze bo to moje ulobione anime zaraz po naruto chym moze to tez zaczne sciagac ale nie wiem czego sie tak czepia ten koles podemna muzyka nie taka zla nawet byla troszke zgrana z amv da sie przezyc no chyba ze ktos slucha tylko jednego typu muzyki i nie otwiera sie na inne :P to tyle a za teledysk 5

0 gorczyk 16.07.2007, godz. 05.16

BOŻE! No kur*a! Jak można skarać jakiekolwiek anime takim chłamem jaki leciał mi przez słuchawki >.< Nie mówie, że i jest boskie itd... Bo to nprawde jest cholernie niskich lotów -.-

A Anime nawet by można było obejżeć

To jest zboczone? =P Nie wiem... Jakoś całego nie obejrzałem bo wysiadłem przy muzyce... -.-

CHCECIE ZBOCZENE ANIME? :P

Green Green - Tego nie przebijecie xDD (a serio - a sierio też warto :P)

Pozdrawiam

0 GiZmO_2006 15.07.2007, godz. 21.11

jakie zboczone, serie ecchi są najlepsze ^^ :P nie oglądałem DearS, ale podejrzewam, że jest to anime podobno do Chobits i Onegai Teacher będę musiał ustawić w mojej jakże długiej kolejce :P amv nie porażający, niestety będzie tylko 3, a może aż 3 :P Ciesze się, że w końcu coś poza DB i Naruto :] mimo, że Naruto lubię niedługo zacznie mi się przejadać, a tego nie chce :P

0 Neon13 15.07.2007, godz. 19.28

blee zboczone ;p

Podobne Maxiory

28

miniatura

Nagrywka z wakacji 2007. Oceniajcie i koment...

29

miniatura

To nie render, a gra, która będzie jak film,...

8

miniatura

dla fanów życia na fali

10

miniatura

Krótki filmik pokazujący co Dembol robi w up...

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.