>  >

FILMÓW W BAZIE 83 816 W POCZEKALNI 51 239

25

Two Polish Boys - Kołysanka

Dodany 17.07.2007, 21:02 przez Xpover

Ranking:4,5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 42 | Wyświetleń: 48360 | Tagi: (pokaż tagi) Polish Boys Kołysanka

wymaxiorowany przez 9 użytkowników i 16 gości

Komentarze (42)

0 Timon_93 09.06.2008, godz. 13.18

1 i bez komentarza...

0 Malutkalady 09.04.2008, godz. 17.27

ach zakochałam się:D ma ktoś nr do nich?:D <SEX>
ech faceci nigdy nas nie zrozumiecie:P wy się ślinicie na barbie z silokanami a my na nich hehe:D

0 Sami_stg 29.03.2008, godz. 17.53

no no. świetnie. poczucia humoru to wam można pozazdroscić. pozdrawiam.

0 czubatyczubek 26.02.2008, godz. 03.18

znowu jakis szit... k.u.r.w.a czy oni maja mozgi..zal mi ich "leju666" zaden szanujacy sie facet nie umiescilby tu takiego kretynskiego filmu..wiec poprawie Cie,oni sa debilami.

0 lidzia292 13.02.2008, godz. 20.57

szukam kontaktu do tych zajebistych kolesi, na początek mój nr gg 3489883 - a później. hmmm ;)

0 ulex90 18.11.2007, godz. 19.46

żałosne frajery po co takie gów.. dawać na maxior-a wcale to nie smieszne <1>

0 ziolo97 11.10.2007, godz. 16.12

hehe koledzy gram z nimi w callofduty obaj wymiatają i w grze i w życiu robiąc takie jajo : PPPP

0 loli555 07.08.2007, godz. 19.51

takie mało śmieszne raczej...

0 sikore3ka 02.08.2007, godz. 13.45

OCZYWISCIE 5!!!!!!!!!!!!! super przystojniaki!!! chetnie umowilabym sie z nimi na kawe albo cos!! he he pozdro dla was

0 tyskie13 01.08.2007, godz. 19.41

yo ziomki jestescie cool 150% normy

Podobne Maxiory

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.